Onko Lidlin emmentaljuustoraaste sinusta herkkua?
Kommentit (8)
Ei ole. Kerran oli tuote valmiiksi homeessa.
Just viimeksi maistelin että eihän tää maistu yhtään miltään. Onko ne muuttaneet reseptiä tai valmistajaa tai jotain? On surkeinta emmentalia mitä oon syöny. Vahva mielikuva, että ois ollut vähintään kelvollista aiemmin.
Enpä ole ostanut Lidlistä enää mitään sen jälkeen kun pari kertaa tuorepastapussi oli valmiiksi homeessa.
En ole tullut sokkona vertailleeksi, ehkä pitäisi. - Luulen, että maku ja koostumus on sanantapainen kuin vaikka Valion tai Pirkan mutta voin olla täysin väärässä. Lidl on jo oppinut, että kaikki "keskieuroopalta masistuva" ei maistu suomalaisille. Silti on kiva kun sieltä saa toisinaan edullisesti vähän tavallisuudesta poikkeavia makuja/ tuotteita
Sunkkumies
Vierailija kirjoitti:
En ole tullut sokkona vertailleeksi, ehkä pitäisi. - Luulen, että maku ja koostumus on sanantapainen kuin vaikka Valion tai Pirkan mutta voin olla täysin väärässä. Lidl on jo oppinut, että kaikki "keskieuroopalta masistuva" ei maistu suomalaisille. Silti on kiva kun sieltä saa toisinaan edullisesti vähän tavallisuudesta poikkeavia makuja/ tuotteita
Sunkkumies
Harmittaa kun moni tuote onkin siellä nykyään "suomalaiseen makuun sopiva" (=mauton). Alkuun se oli kuin jännä kauppa ulkomailla.
Ei ole. Osta sitä suomalaista Mustaleimaa ja hinkkaa siitä itse raaste.
Onko sinusta voissa paistettu kuhafile herkkua? Minusta on, äsken söin ja illalla lähden taas uistelemaan. Nyt saa hyvin kuhaa, otan vaan pari kuhaa reissulla.
Ihan ok, mutta ei paras emmentaali. Hinnaltaan huokeampi.