Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektion lopahdus

Vierailija
15.07.2025 |

Olin joskus vuosia sitten seksisuhteessa erään kanssa, jolta toisinaan lopahti erektio (tosin 2 kierroksella vasta). Se tuli tässä mieleeni, kun on taas ollut noita seisokkikeskusteluja.

Minua asia vaivasi, tuntui siltä että se johtuu minusta (taisin sen myös sanoa). Kuitenkin hän halusi jatkaa tapailua, eli ihan kamala en kai ollut. Ihan suora kysyminenkin tuntui jotenkin riskihommalta. Myöhemmin tuo suhde päättyi muihin juttuihin.

Antaisitko kumppanin uskoa että syy on hänessä, vaikka tiedät ettei ole? Vai kerrotko jos tiedät, että toisen jokin ominaisuus / teko vaikutti asiaan. Itse ehkä haluaisin totuuden vaikka se kirpaisisi. 

N57

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä aina tiedä mies itsekkään miksi tarkalleen erektio loppuu. Se vaan joskus loppuu, ja sitten tulee takaisin. T: m 26 v

Vierailija
2/11 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, voisitko ajatella asiaa samoin kuin omaa kiihottumistasi? Minä ainakin haluan miestäni kuin hullu puuroa, mutta välillä kiihottuminen vain hetkeksi lopahtaa ja sitten joko palaa tai ei vain sillä kertaa toimi. Ei mieheni niillä hetkillä ole yhtäkkiä ruma tai vähemmän lihaksikas tai yhtäkkiä pahanhajuinen tai jotain. Joskus orgasmi tai jopa se klitoriksen 'erektio' vain häviää jos stressaan tai olisi jo monesko orgasmi haussa ja olisin sitä itse himoinnut. Mutta kun ei. 

Ei se siis mieheltäkään olisi henkilökohtainen loukkaus jos erektio joskus kesken session lopahtaisi. Ihan yhtälailla voi olla työstressiä, keskittymisvaikeutta tai stimulaatio yhtäkkiä puuduttavaa eikä toimikaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko todella 57-vuotias, kuten nimimerkkisi antaa ymmärtää? Eikö elämä ole opettanut sinulle mitään? Kysymyksesi sopisi paremmin 17-vuotiaan suuhun. Pitäisikö sinun miettiä miksi oma itsetuntosi on niin olematon, että mietit tällaisia?

Onko se jotenkin kummallista, jos miehellä joskus lerpahtaa? Varsinkin jos näin käy toisella kierroksella? Jos kumppanisi ei ole sinua valtavan paljon nuorempi, niin eikö tämä ole aika normaalia?

Pitääkö miehen olla kone, joka kiihottuu, panee ja laukeaa kerta toisensa jälkeen ja poikkeuksetta - ja jos näin ei käy, niin heti alkaa hirveä analyysi?

Varmin tapa saada hetkellisestä lerpahduksesta isompi erektio-ongelma on alkaa miettiä tuollaisia ääneen ja varsinkin itsesäälin kautta.

Vierailija
4/11 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko todella 57-vuotias, kuten nimimerkkisi antaa ymmärtää? Eikö elämä ole opettanut sinulle mitään? Kysymyksesi sopisi paremmin 17-vuotiaan suuhun. Pitäisikö sinun miettiä miksi oma itsetuntosi on niin olematon, että mietit tällaisia?

Onko se jotenkin kummallista, jos miehellä joskus lerpahtaa? Varsinkin jos näin käy toisella kierroksella? Jos kumppanisi ei ole sinua valtavan paljon nuorempi, niin eikö tämä ole aika normaalia?

Pitääkö miehen olla kone, joka kiihottuu, panee ja laukeaa kerta toisensa jälkeen ja poikkeuksetta - ja jos näin ei käy, niin heti alkaa hirveä analyysi?

Varmin tapa saada hetkellisestä lerpahduksesta isompi erektio-ongelma on alkaa miettiä tuollaisia ääneen ja varsinkin itsesäälin kautta.

Ja sitten tänne kun tulee miehen erektio-ongelmista avautumaan, joka ikiseen ketjuun saat myös sen klassisen kommentin: se mikä auttaa miehen kuin miehen erektio-ongelmaan välittömästi ja aina on nuori, kaunis ja hoikka kuuliainen nainen. 

Kommentissasi on paljon asiaa, mutta yritä ymmärtää myös sitä että nuo toisetkin kommentit voivat mennä naisen ihon alle. Naisella pitää olla todella rautainen itsetunto jos hän ei millään tasolla ota miehen erektio-ongelmaa itseensä. 

Toki aloittajalla on ollut ilmeisesti kokemusta hyvin satunnaisesta tapauksesta. Jos erektiohäiriö on pysyvämpi ilmiö, se on oikeasti usein aika tuhoisa myös naisen itsetunnolle. Ja useat tämän palstan kommentit tuhoavat sen lopullisesti. 

Vierailija
5/11 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää tosiaan on jo aika lailla, mutta suurin osa elämästä kului pitkäaikaisen kumppanin kanssa. Vasta leskenä on sitten ollut muutamia suhteita joihin tuo aloitukseen liittyväkin kuului. 

Ei tuosta koskaan suurta ongelmaa tullut, suhde kariutui sitten muun vuoksi. Jokin aiempi keskustelu vaan sai miettimään tuota ja tosiaan omaa suhtautumista siihen, siksi aloitus. Kehon kieli kertoi miehen olevan itse ainakin jonkin verran harmissaan tilanteesta kun niin kävi, toki se saa ajattelemaan voisiko itse jollain lailla vaikuttaa asiaan. Koska varmasti jokainen haluaa seksin tyydyttävän molempia.

Kiitos teille vastaajille, sain vähän uusia sävyjä ajatteluun.

Vierailija
6/11 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on stondis loppunut, kun on löysähköä pildeä nainut ja yrittänyt saada orgasmia. Sopivan tiukkaan riittää hitaampikin tahti, ei tarvitse "ylisuorittaa". Erektiolääkkeiden kanssa kestää väljemmänkin kanssa, tosin oma orgasmi voi jäädä saamatta.

M51

Vierailija
7/11 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, asiallinen ketju😳

Vierailija
8/11 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö oletko kuullut että lerpahduksen keskellä on hyvä heittää mulkun suuhun ja imeä se kovaksi

Tähän perustuu Haavistonkin suhde 

Vierailija
9/11 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö oletko kuullut että lerpahduksen keskellä on hyvä heittää mulkun suuhun ja imeä se kovaksi

Tähän perustuu Haavistonkin suhde 

Lerpahdukseen auttaa parhaiten, kun laittaa naaman pilluun ja alkaa antaa naiselle kielihoitoa. Joskus ekalla kierroksella laukesin itsekin naista nuollessa.

Vierailija
10/11 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu ettei kalu ole enää niin kovana itse alan miettimään jotain muuta kuin kumppania niin ei aikaakaan kun kalu on taas kivikovana. Miettii muutamien naisten perseet, tissit ja reidet läpi niin Johan on kovana.

Sitten sama jos oma kumppanini haluaisi jo lopettaa rakastelumme ja itse en ole vielä saanut, niin mietin jotain tietämääni seksikästä naista niin johan spermat lentää nopeasti.

Vierailija
11/11 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuntuu ettei kalu ole enää niin kovana itse alan miettimään jotain muuta kuin kumppania niin ei aikaakaan kun kalu on taas kivikovana. Miettii muutamien naisten perseet, tissit ja reidet läpi niin Johan on kovana.

Sitten sama jos oma kumppanini haluaisi jo lopettaa rakastelumme ja itse en ole vielä saanut, niin mietin jotain tietämääni seksikästä naista niin johan spermat lentää nopeasti.

Ex-vaimon kanssa piti aina miettiä vieraita naisia, että sai orgasmin. Hän oli se The Lahna, jolle ei seksissä kelvannut mikään muu kuin hiljaa selällään makaaminen. Kaksikymmentä vuotta yritin, aivan turhaan. Nuorena luulin, että toinen voi muuttua ja parantua estoistaan. Ei voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän