Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni yöpyi teltassa viime yön?

Vierailija
15.07.2025 |

Mä oon jo toista yötä teltassa. Kaverina koira, jotta voin laittaa tulpat korviin. Oli erittäin sopiva lämpötila nukkua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirako laittaa ne tulpat sun korviin?

Vierailija
2/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirako laittaa ne tulpat sun korviin?

Ei laita.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nukkunut teltassa elämäni aikana yhden yön 70-luvulla. Oli niin epämiellyttävää että kerta riitti.

Vierailija
4/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nukkunut teltassa elämäni aikana yhden yön 70-luvulla. Oli niin epämiellyttävää että kerta riitti.

Ai jaa! Mä tykkään tosi paljon teltassa nukkumisesta. Ainoa ongelma on se, että sinne on vaikeaa saada mukavaa patjaa.

Ap

Vierailija
5/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi vartija teltan ulkopuolella, naamio naamalla ja vastamelukuulokkeet korvilla, niin voisin yrittää. Melu ja valoisuus valvottaisi ja pelkäisin että käy kuin Bodom-järvellä aikanaan.

Vierailija
6/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telttamajoitus yleistyy kokoomussuomessa.

Vierailija
7/7 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi vartija teltan ulkopuolella, naamio naamalla ja vastamelukuulokkeet korvilla, niin voisin yrittää. Melu ja valoisuus valvottaisi ja pelkäisin että käy kuin Bodom-järvellä aikanaan.

Mulla oli korvatulpat ja tuubihuivi silmillä ja se koira vahtimassa. Ei siis sillä, että kotikulmillani olisi mitään pelättävää, mutta ihan kätevää, kun on joku kertomassa, jos lähellä liikuskelisi joku.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan