Te jotka käytte vinoilemassa joka ketjussa, mikä on hätänä oikeasti?
Joku syyhän pahaan oloon pitää olla, vai ettekö uskalla edes itselle myöntää?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puoliso joka tiuskii näin helteellä. Tavallisesti sovittelen ja olen hiljaa, mutta eilen teatraalisesti karjaisin takaisin. Jo on ollut hiljaa ja mukavalla tuulella.
Ostakaa ilmalämpöpumppu, sillä se ratkeaa
Miksi, johan siihen löytyi ratkaisu. Ilppi muutaman hassun hellepäivän takia? Nolo ajatus.
Pro tippi: sillä voi myös lämmittää talvella
Miksi lämmittää taloa jossa on jo lämmitys joka on halvempi?
Ai olette kerrostalo spedejä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehei se pahaa oloa ole, se on hauskaa
..ja on mukavaa pilata jonkun päivä...
Jos täällä menee päivä pilalle niin kuinka t yhmä oletkaan kun tänne tulet vapaaehtoisesti palstailemaan?
Täällä on kivojakin keskusteluja. Tai olisi, ellette te pilaisi kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on puoliso joka tiuskii näin helteellä. Tavallisesti sovittelen ja olen hiljaa, mutta eilen teatraalisesti karjaisin takaisin. Jo on ollut hiljaa ja mukavalla tuulella.
Miksi, johan siihen löytyi ratkaisu. Ilppi muutaman hassun hellepäivän takia? Nolo ajatus.
Ai olette kerrostalo spedejä😂
Oletteko te lapsia vai kehitysvammaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilppiä käytetään myös lämmitykseen, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki asu kerrostalossa.
Mutta mä lupaan mun v ittuilua ei lopeta kukaan, kun roustaat mä lähden mukaan. Oon täällä palstalla. Aina Aina Aina.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä ap?
Eikö riitä omat murheet?
Narsistin asenne ;) ihmiset ei yleensä neuvo muita ja auta muita sen takia, että tekisi itsestään paremman ihmisen. Vaan siksi, että haluaa jakaa tietoa tai iloa. Siitä tulee kaikille parempi mieli. Se hyödyttää kaikkia. Narsisti ajattelee aina OMAA hyötyä ja sen takia se ei ymmärrä auttamista. Miksi kukaan haluaisi auttaa, muuta kuin päteäkseen ja satuttaakseen muita? Huomaatko miten myrkyllinen ajatuskuvio. Narsisti hakee mielipahaa jopa ilosta. Siitä että sille itselleen yritetään tuottaa iloa. Toivottavasti ette ole äitejä.
Täh, nyt taisit kertoa omasta tilanteestasi 😲 varaa lääkäriaika.
Mutta jos käykin niin, että mun trullit häviää, uuden ketjun jo kohta näät. Oon silti täällä Aina aina aina.
Mikään ei ole hätänä, mutta ärsyttää ihan helvetisti typerät ihmiset. Eivät osaa kirjoittaa ja kaikin puolin vaikuttavat tyhmiltä. Se sitten kirvoittaa halun v*ttuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satsatkaa terapiaan vauvapalstan sijaan
Tämä on trapiaa. Reipas vittuilu virkistää pitkään, vinoilu vain vähän aikaa.
Tämä on totta. Teen sitä myös tosielämässä, en vain täällä.
Aloittajan sairaalloinen ylipaino ja vihervasemmistolaisuus oli tämänkin ketjun aloituksen syynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä ap?
Eikö riitä omat murheet?
Narsistin asenne ;) ihmiset ei yleensä neuvo muita ja auta muita sen takia, että tekisi itsestään paremman ihmisen. Vaan siksi, että haluaa jakaa tietoa tai iloa. Siitä tulee kaikille parempi mieli. Se hyödyttää kaikkia. Narsisti ajattelee aina OMAA hyötyä ja sen takia se ei ymmärrä auttamista. Miksi kukaan haluaisi auttaa, muuta kuin päteäkseen ja satuttaakseen muita? Huomaatko miten myrkyllinen ajatuskuvio. Narsisti hakee mielipahaa jopa ilosta. Siitä että sille itselleen yritetään tuottaa iloa. Toivottavasti ette ole äitejä.
Besserwisserit on niin v i t u n ärsyttävää sakkia. Kunnon narskuja.
Eri mieltä oleminen ei ole vinoilua. Narsistiset loukkaantujat ottavat itseensä kaikesta.
Pidän itseäni normaalina eläkeläisenä, mutta minusta on hauskaa viihdettä heitellä täällä ajan kuluksi provokaatioihin pieniä, mielestäni yleensä harmittomia, herjoja. En muuten koskaan lue kirjoitelmiini kohdistuvia kommentteja. Kirjoittaessani tiedän oman mielialani, tuleeko ylä- tai alapeukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sulla on hätänä ap?
Eikö riitä omat murheet?
He's the näsä YÖK.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montas hellepäivää oli viime vuonna, ja sitä edellisinä. Tämä on vain yksi helpompi kesä välissä. Noloa ettei sulla ole varaa ilppiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satsatkaa terapiaan vauvapalstan sijaan
Tämä on trapiaa. Reipas vittuilu virkistää pitkään, vinoilu vain vähän aikaa.
Tämä on totta. Teen sitä myös tosielämässä, en vain täällä.
Sitä paitsi piilov*ttuilu on taitolaji.
Jos täällä menee päivä pilalle niin kuinka t yhmä oletkaan kun tänne tulet vapaaehtoisesti palstailemaan?