Olen pessyt jo 2 koneellista pyykkiä ja käynyt kaupassa
Ihan vain sen takia, että tänään tulee niin kuuma.
Miten te aiotte toimia tänään?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin pesemässä aamulla kolme mattoa, siivosin varaston, maalasin puutarhakeinun ja nyt olen pesemässä saunaa. "Laiska töitään luettelee".
Miten aikaisin heräsit? Ap
Puoli viideltä. Koko yön nukuin huonosti ja sitten päätin alkaa kahvin keittoon, kun uni ei tullut.
Laiton ilpin päälle. Join kahvia ja korjasin tavarat omille paikoilleen. Robotti-imuri imuroi ja pyykkikone pesee pyykkiä. Odotan että pörssi aukeaa ja myöhemmin ikkunanpesua tai maton pesua. Nurmikko pitää leikata. Ulkona ollaan joka tapauksessa.
Olen mökillä. Keitin aamukahvit klo 7, ruokin koirat ja söin itse aamupalan klo 8 ja sen jälkeen olen makoillut riippumatossa. Äsken kävin uimassa. Puolen päivän maissa mennään sisälle, koska alkaa kuumin aika. Koirille mukavampaa olla ilmalämpöpumpun viilentämässä mökissä. Teen siinä sitten ruuan ja odottelen että mies palaa töistä. Sitten taas iltapäivästä ulos iltapalaan saakka. Luultavasti käyn useamman kerran uimassa, kastelen kasveja ja nautin muutaman jääkylmän lonkeron.
Mattopyykillä ennen kahdeksaa ja kunhan helle vähän kuivattaa pihaa ja pintoja pääseen maalaushommiin. Nyt on vielä liian kosteaa, niin juon kahvia ja katselen Vauva-palstan juttuja. Ei kiirettä mihinkään.
Menen iltavuoroon töihin, enkä tiedä helteestä mitään.