APUA tarvitsen pikaisesti marketista tuotteen joka peittää tummat silmönaluset
Eräs tapahtuma tulossa ja oon nukkunut 3 kuukautta ny huonosti..
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lumenella on sellainen nestemäinen puikko, peittää todella hyvin. Melko uusi tuote. Saa marketeista. Mä käytän sitä mun tummiin silmänalusiin ja on yks parhaista, mitä oon käyttäny.
Et viitsinyt tarkempia tietoja antaa?
No mähän annoin sen linkin seuraavaan viestiini eli
https://fi.lumene.com/products/8595100?_pos=2&_psq=peite&_ss=e&_v=1.0&_…
Nyt on 3 vaihtoehtoa jota testata, mutta en varmaan kaikki osta. Mikä noista ois paras , hmm?
Itae tosiaan kok
Ok. Itsellä tosi vaalea iho niin varman sen vaaleimman sävyn valitsen
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ihonvärinen luomiväri peittää kaikista tehokkaimmin tummat silmänaluset, mutta en ole vielä itse kokeillut.
Minä olen, toimii puuterimaisen luomivärinkin kanssa.
Oranssi peitevoide. Mulla on todella, todella tummansiniset silmänaluset, ja kunnolla oranssi peitevoide peittää ne todella hyvin. Mikään muu peitevoide ei oo pystynyt samaan. Laitan ensin pienen sipauksen oranssia, meikkivoiteen ja sit vielä vähän painelen oranssia päälle. Ja avot, niinkuin olisit nukkunut prinsessan unta viimeiset 100 vuotta. 😄
Itselläni ei auta mikään muu kuin punainen poskipuna alaluomella. Sen päälle sitten meikkivoide ym.
Olen luovuttanut asian suhteen. En halua kulkea täydessä pakkelissa koko ajan. Kesällä vieläpä hikoilee. Ruskettuminen/ punoitus häivyttää hieman mustia silmänalusia, mutta talvella ne on kaujeat. Iha sama nukunko hyvin vai huonosti, aina pandana 🐼
Toivottavasti ap löytää sopivan tuotteen
Vierailija kirjoitti:
Oranssi peitevoide. Mulla on todella, todella tummansiniset silmänaluset, ja kunnolla oranssi peitevoide peittää ne todella hyvin. Mikään muu peitevoide ei oo pystynyt samaan. Laitan ensin pienen sipauksen oranssia, meikkivoiteen ja sit vielä vähän painelen oranssia päälle. Ja avot, niinkuin olisit nukkunut prinsessan unta viimeiset 100 vuotta. 😄
Juuri näin. Tarvitaan neutraloija, muuten lopputulos on kauhea. Tummuuden värisävyn mukaan sitten valitaan minkä värinen neutraloija on paras.
Vierailija kirjoitti:
Tuorekurkun viipaleet.
Tai raaasta huoneenlämpöisestä perunasta leikataan sopivat ohuet silmänalusten muotoiset viipaleet, jotka laitetaan silmänalusille puoleksi tunniksi. Siinä pitää levätä puoli tuntia sängyssä. Voi toistaa päivittäin uusilla viipaleilla. En ole itse vielä kokeillut.
Hammastahna peittää aika hyvin. Piti laittaa tuubillinen kun likkalauma imi kaulan täyteen fritsuja, muuten en ois kouluun kehdannu mennä. Siispä Pepsodenttiä suosittelen.
Ja pahoittelut kirjotusvirheet. Hitto tätä puhelinta 😅