Mieheni on toimitusjohtaja
Meillä syödään joka päivä kolmea eri leikkelettä. Kas kun ollaan vähän parempaa väkeä. Ja kahvina Presidenttiä. Eli sitä paremman väen kahvia.
T: Toimarin vaimo
Kommentit (18)
aikkauuhheeta, otan osaa, miten sä kestät sen, vähänkö noloo ku ei ole DI, mitä sun työkaverit sanoo, ihan nolottaa lukeakin
Ei ole aito tämä toimitusmiehen vaimo kun ei osaa kirjoittaa 3mea eri leikkeltä. Varmaan ei myös aja mies laatu leikkeleä aitolla mersedes tai pmv - autolla kotio vaan jollain sitroen:lla.
Minä olen itse ja ostan 5ttä leikkelettä. En aina. Joskus ostan 6tta.
asianajaja, N53
Oletko pukeutunut laatuisasti kuten esim. vaikkapa lyoselli-kuteisiin tai kiiltoisaan veluuriin? Tai onko seilori-muotia siellä meren ranta talossa tai mökissä neivi sininen sortsi asu kuka ties jopa burkkari kenkää jalkassa? Kerto meille vinkit miten näyttää kuin olisi rahoja puissa kasvamassa eikä pulaa.
Mun mutsil on 24 karaatin kullalla päällystetty , timantein koristeltu ökymersu .
tyhjän toimitusjohtaja ja olette siis ainakin viiden riikkulin leikkauksen kohteena...
Niin. Yrityksen voi perustaa kuka tahansa ja nimetä itsensä toimitusjohtajaksi. Jopa hallituksen puheenjohtajaksi.
Se titteli on yhtä arvokas kuin sen takana oleva firma. 90% toimitusjohtajista on melko köyhiä.
Minun mieheni on kadunkakaisija. Meillä on usein lauantaimakkaraa ja kahvina on Costa Ricaa.
Vierailija kirjoitti:
Apee taisi olla drolli kun ei palaa vastaamaan.
voi se olla drooni tai dilleki.
aamupalaksi meetvurstia.
lounaaksi lauantaimakkaraa
iltapalaksi halvinta kalkkunaleikettä.
Vautsi vau, varokaa että tuet ei lopu kesken.
Ok, incelli.