Stubb sanoo Ukrainan taistelevan sääntöpohjien puolesta
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011364472.html
Missä ne säännöt on, jotta ne voi käydä lukemassa? Tarkistan vain, etteivät jenkit ole rikkoneet niitä:)
Kuten Putin sanoi niin länsi vaatii muita noudattamaan sääntöjä, mutta sillä itsellään ei ole mitään sääntöjä. Nytkin länsi tukee miljardeilla kansanmurhaa Gazassa. Harmittaako sinua kun Putin kertoi totuuden lännestä?`:)
Miksi sääntöpohjat ovat uhattuina vasta kun Venäjä hyökkäsi Ukrainaan, mutta ei silloin kun jenkit hyökkäsivät Irakiin, Afganistaniin, Libyaan, Jemeniin, Iraniin, Serbiaan?:)
Kommentit (50)
Samaa typerää diibadaapaa kuin aikanaan "arvopohjan" hokeminen syyksi, ettei elättien tuppaamista Suomeen voida mitenkään estää.
Venäläinen ääliö yrittää hävittää kaiken sopimus- ja sääntöpohjaisuuden. Haluaa barbaarisen venäläisen maailman.
Vierailija kirjoitti:
Putin kertoi totuuden lännestä. Kuinka kovasti se harmittaa sinua asteikolla 1-10? Voit sanoa suoraan:)
Putin ja totuus?Älä naurata.
Vierailija kirjoitti:
No Putin ymmärtää vain voimaa:D No hah hah hah:D Stubbi sitten vaihtaa lakerikengät kenttäsaappaisiin ja hyppää juoksuhautaan ja ottaa Oliverin mukaan. Kovakuntoiset armeijan käyneet miehet, mitä enää odottavat:D Kyllä Ukrainan harveneviin riveihin pari reipasta sotilasta mahtuu. Pokrovskissa on tiukka tilanne kun Venäjä painaa päälle.
Pokrovskin piti olla Venäjän hallussa jo viime vuoden syksynä 🤣
Ukraina ei saa tarpeeksi voimaa ennenkuin Trump herää. Ilmeisesti tänään heräsi viimein 6 kuukauden vemputtelun jälkeen.
Jaa? Minä luulin, että Ukraina taistelee olemassaolonsa puolesta.
WhataboutUSA!!! Olen pieniaivoinen ja -munainen iigori ja itken ja potkin tätä maailman epäoikeudenmukaisuutta! Venäjää sorretaan! Whatbout!!!
Putin voisi kertoa totuuden myös panemistaan pikkupojista. Sääli poikaraukkoja 😔
Unohdit yhden pienen mutta ratkaisevan sanan. Putin kertoi taktisen totuuden lännestä.
En ole ryzzzäfani, mutta AP on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
En ole ryzzzäfani, mutta AP on oikeassa.
Et ole ryzzzäfani, vaan ihan oikea ryzzzä.
Vierailija kirjoitti:
WhataboutUSA!!! Olen pieniaivoinen ja -munainen iigori ja itken ja potkin tätä maailman epäoikeudenmukaisuutta! Venäjää sorretaan! Whatbout!!!
Lueppa mediamme viimeisen 3 vuoden kirjoitukset mieti hyvin tarkkaan kuka täällä on vetänyt maailmanhistorian kovimman itkupotkarin.
LOL
Täytyy kyllä myöntää, että olen tyytyväinen presidentti Stubbiin, vaikka en häntä äänestänytkään. Iigorien epätoivoinen mollausspämmi on varmin merkki siitä, että hän on tehnyt työnsä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lueppa mediamme viimeisen 3 vuoden kirjoitukset mieti hyvin tarkkaan kuka täällä on vetänyt maailmanhistorian kovimman itkupotkarin.
LOL
Mutku mutku mutku!!! Piipitän typerällä iigorinäänelläni.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina ja Zelensky on ollut synonyymi jo pitkään.
Ainakin jos Zelenskyltä itseltään kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Venäjä joka sitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla Venäjä joka sitä tekee.
Ongelma on, että sen pitäisi taistella, mutta se ei taistele. Homopedari Putte tuhoaa sen maan täydellisesti, ja lammasmainen Venäjän kansa katselee vain vierestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LOL
Mutku mutku mutku!!! Piipitän typerällä iigorinäänelläni.
Ígorvajakki se vaan jaksaa pidempään kuin on mielentervettä. Tässä sulle se tunnarisi päiväsi piristykseksi.
Harmittaa iigorien typeryys.
Sotarikokset naurattaa niitä.