Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokralainen EI TAJUA, että julkisivuremontin vuoksi joudun nostamaan kovalla kädellä vuokraa!

Vierailija
14.07.2025 |

Hän ei anna mitään arvoa sille, että pääsee nauttimaan puhtaista ulkoseinistä. Aikoo irtisanoutua! Mutta unohtaa, että on maksanut vuokravakuuden. Ettei vaan löydy lopputarkastuksessa likaa, joka vaatii siivoojan käyttöä?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon ripulia.

-ap

Vierailija
22/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös vuokralainen just lähti. Kämppää siivonnut koko kesän. 

Kaikki ovenkarmit täynnä osumaa, ovia potkittu sisään, viemärit täynnä hiuksia ja moskaa sekä keittiö, että kylppäri. Röökintumppeja kuistin alla, lattiat täytyy hioa, liesituulettimen rasvasuodatin ja koko systeemi täynnä rasvaa. Kaapinut sieltä vähintään 3dl moskaa. Uunin ritilä ja pelti niin pas€kasia, ettei pystynyt jynssäämään. Olivat lisäksi koko taloyhtiön vihatuin perhe.

Meillä ei ollut noin paha, koska vuokralainen ei asunut kovin pitkään. Mutta jos olisi pidempään asunut, niin olen miettinyt, että missähän kunnossa asunto olisi. Ihmiset, jotka eivät koskaan siivoa, heikentävät asunnon kuntoa ja arvoa huomattavasti. Ja sitten vuokranantaja jynssää toisten sotkuja sieltä, jotta saa kämpän taas asuttavaan kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokraa saa korottaa vain kerran vuodessa sopimuksessa olevalla prosenttimäärällä. 

Kaupungin kämpissä tämä toteutuu jokaikinen vuosi. Indeksikorotus nostaa mun vuokraa ja se nousee ja nousee.😡

Vierailija
24/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös vuokralainen just lähti. Kämppää siivonnut koko kesän. 

Kaikki ovenkarmit täynnä osumaa, ovia potkittu sisään, viemärit täynnä hiuksia ja moskaa sekä keittiö, että kylppäri. Röökintumppeja kuistin alla, lattiat täytyy hioa, liesituulettimen rasvasuodatin ja koko systeemi täynnä rasvaa. Kaapinut sieltä vähintään 3dl moskaa. Uunin ritilä ja pelti niin pas€kasia, ettei pystynyt jynssäämään. Olivat lisäksi koko taloyhtiön vihatuin perhe.

Meillä ei ollut noin paha, koska vuokralainen ei asunut kovin pitkään. Mutta jos olisi pidempään asunut, niin olen miettinyt, että missähän kunnossa asunto olisi. Ihmiset, jotka eivät koskaan siivoa, heikentävät asunnon kuntoa ja arvoa huomattavasti. Ja sitten vuokranantaja jynssää toisten sotkuja sieltä, jotta saa kämpän taas asuttavaan kuntoon.

Sen sitä saa, kun ahneuksissaan nappaa kenet tahansa mahdollisimman nopeasti vuokratuloja kerryttämään.

Vierailija
25/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan vuokralainen luule, että ilmaiseksi pääsisi julkisivuremontista nauttimaan. Totta kai vuokra nousee!

Vierailija
26/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan vuokralainen luule, että ilmaiseksi pääsisi julkisivuremontista nauttimaan. Totta kai vuokra nousee!

Vuokra-asunnoista on iso ylitarjonta Suomessa, sitä voi vaihtaa.

Vanhus on miljoona neljäsataa tuhatta ja asuntoja vapautuu koko ajan. 

Vierailija
27/42 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuokra-asunnoista on iso ylitarjonta Suomessa, sitä voi vaihtaa.

Vanhus on miljoona neljäsataa tuhatta ja asuntoja vapautuu koko ajan. 

Vanhuuseläkkeellä on miljoona neljäsataa tuhatta. 

Vierailija
28/42 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomatonta!

Vierailija
29/42 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siihen et saa ketään vuokralaista, jos ylität yleisen vuokratason. Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa. Remontit kustannetaan vuokraisännän säästötililtä. Tai jos on perseaukinen vuokraisäntä, niin rahoitusvastikkeella sitten.

Vierailija
30/42 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mua kiinnostais julkisivu?

Vierailija
31/42 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sua nyt ei ole ikinä eläessäs kiinnostanut yhtään mikään mt-potilas🤣🤣

Vierailija
32/42 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sua nyt ei ole ikinä eläessäs kiinnostanut yhtään mikään mt-potilas🤣🤣

En oo mt-potilas mut kaikkihan samaa harmaata. Mitä lisäarvoa se tuo?

Vierailija
33/42 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis te uskotte että ap olisi oikeasti vuokranantaja?! Voi teitä 🤣

Ehkä on ehkä ei. Mutta totta toinen puoli siinä että va on jokalähtöön. Kuten siskoni asuessa vuokralla. Onneksi löys toisen kämpän. 

Vierailija
34/42 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisivuremontti tulossa, sitä ennen muutetaan pois. Kuka haluaa asua huputetussa kerrostalo-asunnossa, ei näe ulos.

Vierailija
35/42 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy pois koko kämppä. Sun ei tartte maksaa pääomaveroakaan enää!

Itse myin vuokrakämpän pois hiljattain. En jaksanut tota - voinko maksaa vuokran viikon päästä-, jääkaappi vinkuu, ovi ei mene kunnolla kiinni, asunnossa on kylmä, viemäri haisee!

Minullakin oli vuokralainen, joka vinkui koko ajan viemärin hajusta. Pari kertaa kutsuin putkimiehen sinne korjailemaan, vikoja ei löytynyt. Sittemmin muutin itse sinne kämppään. Noin pari viikkoa tuntui vielä viemärin hajua, mutta sen jälkeen se katosi, eikä ole tullut takaisin. Miten ihmeessä asutaan, jotta saadaan aikaiseksi viemärin haju?

Vierailija
36/42 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjan paljon mielikuvitusvuokranantajia tällä palstalla. Hui!

Ap vinkuu ihan turhasta. Kun julkisivuremontti valmistuu, niin vasta sen jälkeen kustannukset osakkeenomistajille selviävät. Ja osakkeenomistajilla on sen jälkeen mahdollisuus valita maksavatko he osuutensa kerralla pois vai rahoitusvastikkeena, joka maksetaan kuukausittain yhtiövastikkeen yhteydessä rahoitusvastikkeena.

Vierailija
37/42 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myy pois koko kämppä. Sun ei tartte maksaa pääomaveroakaan enää!

Itse myin vuokrakämpän pois hiljattain. En jaksanut tota - voinko maksaa vuokran viikon päästä-, jääkaappi vinkuu, ovi ei mene kunnolla kiinni, asunnossa on kylmä, viemäri haisee!

Minullakin oli vuokralainen, joka vinkui koko ajan viemärin hajusta. Pari kertaa kutsuin putkimiehen sinne korjailemaan, vikoja ei löytynyt. Sittemmin muutin itse sinne kämppään. Noin pari viikkoa tuntui vielä viemärin hajua, mutta sen jälkeen se katosi, eikä ole tullut takaisin. Miten ihmeessä asutaan, jotta saadaan aikaiseksi viemärin haju?

Ei laskenut vettä viemäriin tarpeeksi. Viemäri kuivuu ja tuoksuu.

Vierailija
38/42 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tähän siivottomaan asuntoon tulvii lisäksi Uuvalta laskuja! Tää on niin tätä.

Mikähän yritys toi Uuva on? 

Uuva hela natten

Vierailija
39/42 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisivuremontit ovat tosi kalliita. Olen laskenut että meidän vastike tulee nousemaan 600 euroa. 

Vierailija
40/42 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurjan paljon mielikuvitusvuokranantajia tällä palstalla. Hui!

Ap vinkuu ihan turhasta. Kun julkisivuremontti valmistuu, niin vasta sen jälkeen kustannukset osakkeenomistajille selviävät. Ja osakkeenomistajilla on sen jälkeen mahdollisuus valita maksavatko he osuutensa kerralla pois vai rahoitusvastikkeena, joka maksetaan kuukausittain yhtiövastikkeen yhteydessä rahoitusvastikkeena.

Näinköhän olet vuokranantaja sinäkään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi