Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa on 16 134 avointa työpaikkaa, miksi työttömät ei hae näihin?

Vierailija
14.07.2025 |

https://duunitori.fi/

Tmä siis pelkästään Duunitorissa.

Kuten tilastokeskuskin uutisoi, työpaikkojen määrä ei ole vähentynyt

Kommentit (131)

Vierailija
41/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väität ettei hae? Jokaiseen työpaikkaan tulee kymmeniä tai satoja hakemuksia. Miksei työnantajat palkkaa ihmisiä?

Vierailija
42/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap trollaa samasta aiheesta uudelleen ja uudelleen kun sille aina vastataan.

Kun näette tuon uudelleen niin poistopyyntö ilman kommentointia.

Muistutus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinostaa joku hiton työ kesä kuumalla?

Vierailija
44/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

63 v. en ole opetellut miesten hommia.Turhaa hakea kun en kuitenkaan niitä osaa.Niitä on suurin osa enkä enään aijo  muuttaa.Joten pidä tyhmät kysymyksesi omana ajatuksenasi.

Vierailija
45/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on näitä junttipaskoja, jotka ei eläessään ole hakeneet töitä. Ne on lampsineet paskasaappaat jalassa lähimpään tehtaaseen suoraan töihin, ajamaan trukkia. Nykyään robotti hoitaa nekin hommat.

Vierailija
46/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun pitää olla just omaa alaa, huippupalkka mutta kuitenkin leppoisa eikä niin vaativa työ.

No palkkaisitko sairaanhoitajan insinööriksi tai äidinkielen opettajan matikanopeksi? Tietenkin pitää olla koulutusta vastaavaa työtä.

Varsinkin nuo opettajathan tunnutaan kuvittelevan joka aineen osaajiksi.

Kyllä äidinkielen opettaja voi toimia matikan opena, mutta sairasnhoitaja ei voi toimia insinöörinä eikä insinööri sairaamhoitajana. Ilman opettajan koulutusta ei voi myöskään toimia äidinkielen tai matikan opena kuin korkeintaan lyhyen määräajan.

Vierailija
47/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

haamutyöpaikkoja joita ei oikeasti ole olemassakaan.

Vierailija
48/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on paljon hammaslääkäreitä, varaa ap aika. Kun kohtaamme olet hampaaton paskaläjä, anna kusipääapina osoitteesi?

Vierailija
49/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haen jos on mulle sopivaa työtä. Sairaus rajaa suurimman osan töistä pois.

50+

Mikä sairaus estää työnteon totaalisesti josset kerran eläkkeelle ole päässyt? Näistä aina puhutaan muttei kukaan koskaan kerro mikä sairaus on se että rajaa työnteon muttei eläkettä? 

Vierailija
50/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on näitä junttipaskoja, jotka ei eläessään ole hakeneet töitä. Ne on lampsineet paskasaappaat jalassa lähimpään tehtaaseen suoraan töihin, ajamaan trukkia. Nykyään robotti hoitaa nekin hommat.

No nää junttipskat halusi, että

a) ei vihervassarinaisia kouluihin opettajaksi

b) halutaan palkata vain miehiä opettajaksi

c) ei saa lähteä opettajaksi opiskelemaan

d) halutaan palkata valtion virastoon opettajaksi haluavia etteivät lähtisi opiskelemaan opettajaksi

Nyt ne sitten valittaa kun naiset on työttöminä eikä mene opettajan töihin. Ihan itse aiheutettu ongelma.

Vierailija
51/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska työttömät on maailman laiskimpia ihmisiä, he odottaa että he saavat sen hyvän palkan heti eli 4000e/kk palkkaa ja työn pitää olla rentoa istumatyötä.

Vierailija
52/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap et itse hae?

Koska hän lienee yksi niistä palstan hyddyllisistä idiootesita tai vain yksi typeristä halveksijoista, jotka saavat jotain perverssiä nautintoa ja iloa siitä kun saa vittuilla oletusarvoisesti heikommassa asemassa oleville; kuten esim työttömille. (Jollei helle paistaisi ja kuumottaisi niin paljon ja sasi hien puskemaan foliohatun allta, niin voisin jatkaa yksityiskohtaisemminkin)  

Äijä takuulla runk kaa käteensä kun näitä kirjoittelee.

Mä luulen -en tiedä- mutta oikeasti luulen, että näitä "äijiä" on useita. On toisaalta vähän pelottavaakin kun huomaan mieleeni luikerrelleen salaliittoteorian, jonka mukaamn keskustelupalstoilla esiintyy enemmän ja vähemmän ammattimaisia trolleja, joiden tehtävä on provosoida (puollsutkyvyttömäpiä toisaan vastaan), sotkea (selviä asioita) ja mustamaalata (esim nuoria poliitikkoja ja jakaa virheellistä tietoa (esim rokotteiden vaikutuksista)   

Vierailija
53/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+

Mikä sairaus estää työnteon totaalisesti josset kerran eläkkeelle ole päässyt? Näistä aina puhutaan muttei kukaan koskaan kerro mikä sairaus on se että rajaa työnteon muttei eläkettä? 

On mm. selkäsairaus. Kaikki ovat fyysisiä sairauksia. Olen tehnyt 32 vuotta töitä.

Vierailija
54/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIVOTON JANKUTTAJAIDIOOTTI TAAS VAUHDISSA.

Vierailija
55/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuin toissapäivänä erään ilmoituksen tekijän kanssa,rekry firma ehkä mahdollinen paikka aukeaa syksyllä, ei varmaa joten näin ne paikat todellisuudessa ovat.

Vierailija
56/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+

No ainakin nää trollit yrittää täällä estää kaikin mahdollisin tavoin työn tekemisen häiriköimällä ja aikaa varastamalla. Sitten ihmettelevät kun kukaan ei mene töihin. Ihan itse aiheutettu ongelma tämäkin. Ensin estät ja työpaikkasavustat työttömäksi kortistoon ja sitten huutelet miksi et mene töihin.

Vierailija
57/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50+

Esimerkiksi ihosairaudet saattaa rajata aika paljon työpaikkoja pois. Vaikea toimia vaikka siivoojana, jos iho ei kestä käytettäviä kemikaaleja.

Vierailija
58/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun pitää olla just omaa alaa, huippupalkka mutta kuitenkin leppoisa eikä niin vaativa työ.

No palkkaisitko sairaanhoitajan insinööriksi tai äidinkielen opettajan matikanopeksi? Tietenkin pitää olla koulutusta vastaavaa työtä.

Juu ymmärsit itsekkin. Insinööri menee insinöörin hommiin ja sairaanhoitaja sairaanhoitajan hommiin.

Ei se nyt oikein toimi toisinpäin. Näin kaksi henkilöä sai jo töitä nollan sijaan.

Vierailija
59/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haamutyöpaikkoja joita ei oikeasti ole olemassakaa.

Todella paljon on näin ja sama ilmoitus tulee uudelleen ja uudelleen samaan tehtävään, päivämäärä ilmoitukselle vain muutuu, tekstit ja työ eivät.

Vierailija
60/131 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhuin toissapäivänä erään ilmoituksen tekijän kanssa,rekry firma ehkä mahdollinen paikka aukeaa syksyllä, ei varmaa joten näin ne paikat todellisuudessa ovat.

Eli jos on kesällä töissä niin pitää kesällä savustaa työttömäksi kortistoon jotta sitten saisi syksyllä palkattua kortistosta  siihen työpaikkaan. Sitten loppukesän voi huudella, että mene töihin ja työttömyys on omaa syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi