Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supertähti Ishowspeed striimaa parhaillaan Helsingin kaduilla

Vierailija
14.07.2025 |

Katoin pari minuuttia ja teinit ihan sekasin.

Jaa että kuka ihmeen Ishowspeed? 

No tätähän minäkin itseltäni kyselin, kun satuin katsomaan yhden hänen Kiinan videonsa Yutubesta. En siis hänen takia, vaan koska hän lensi "lentävällä autolla" ja se kiinnosti, ei tämä jamppa. Tosin aika kauan meni ennen kuin ymmärsin, mistä ihmeestä oikein oli kyse ja vähän kyllä tarvi googlatakin, ennen kuin ymmärsin. Olen siis jo yli kuuskymppinen ja kerrankin ajan hermolla kun satuin ihan satumalta tietämään mikä jamppa tämä on, kun Iltalehdet kaverin Suomeen tuloa hehkuttivat.

Kommentit (171)

Vierailija
141/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä käsitä enää lainkaan nykyteinejä. Ihan käsittämättömiä ilmiöitä.

Kuten se Minecraft-elokuvan Chicken Jockey. Ei mitään järjen hiventäkään. 

Vierailija
142/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Supertähti kenestä en ole koskaan kuullut

Keski-ikäinen jämänainen luulee, että streamaajat ei ole julkkiksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teinit fanittaa tuota ukkoa? Minusta vähän noloa jopa.

Onpa noloa en tykkää. Yyh

Vierailija
144/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakelin rasittava huutaja. Katoin kerran muutaman sekunnin tyypin videota ja koko ajan vain karjui jotain.

En tajunnut. 

Vierailija
145/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä kertakaikkisen turhanpäiväistä streamia. Kaveri istuu autossa puhelin kourassa tai kävelee paikasta toiseen. Välillä joku hassunhauska juttu niinkuin sauna tai eukonkanto, josta ei selvästi tykännyt yhtään. Päädyin katsomaan pätkän sieltä täältä, kun lehdissä hehkutettiin tätä valovoimaista tähteä. En tajua miksi ihmiset jaksaa katsoa, ei auennut yhtään ainakaan tän Suomi-jakson perusteella mikä tässä kaverissa kiinnostaa.

Vierailija
146/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kiva tyyppi ja toi Helsinkiin hiukan rentoutta, en ois ikinä uskonut että Helsinki sekoaa näin mistään, nyt on sekin nähty.

Vierailija
147/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tätä tyyppiä hehkutetaan iltapaskoissa sekä muissa medioissa. Aivan turhaa. Menee vaan kaverin pussiin, siitähän se ne massit tekee. Siis ei millään. Eli ne mene töihin huutelijat, tätäkö te tarkoitatte?

Vierailija
148/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000 luvun alussa oi Tatu ja Eeka subilla vai mikä se kanava oli alkujaan. Oli ryhmiä Helsingissä ja piti tehdä tehtäviä pitkin poikin. Kestikö se kaikkiaan kuusi tuntia.

Se ohjelma tässä ajassa.

Vierailija
149/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden päästä kukaan ei muista.

Vierailija
150/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vaan tajua tätä suosiota, tutustuin kanavaan nyt kun olen tynnyrissä elänyt. Olen katsonut pelivideoita, Mr.Beast:a yms. 

T: Kalkkissetä

Vierailija
151/171 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis mistä taidosta tämä kaveri on niin suosittu? Mitä hän tekee? Mikä hän on? Kyllä meikäkin voi mennä Helsinkiin saunomaan ja jauhamaan paskaa, muttei se ketään kiinnostaisi. Mikä tässä siis on se juttu? 

Vierailija
152/171 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisivat eukonkantoon voineet etsiä muijan, jonka perse ei paina niin paljoa

Sannuli?

Vierailija
153/171 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä käsitä enää lainkaan nykyteinejä. Ihan käsittämättömiä ilmiöitä.

Sairasta. Siis katsellaan ja fanitetaan videoita joita joku vieras ihminen tekee. Jotenkin kuin tekisi elokuvia mutta lähinnä mainospätkiä. Olen jo aikaa ihmetellyt mitenkä joillekin joku julkkis on lähinnä Jumalasta seuraava. Ja sitä seurataan ja palvotaan. Ennenhän palvonta, kielillä puhuminen ja kaatuilu tuli vasta saarnojen jälkeen.

Vierailija
154/171 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin siis mistä taidosta tämä kaveri on niin suosittu? Mitä hän tekee? Mikä hän on? Kyllä meikäkin voi mennä Helsinkiin saunomaan ja jauhamaan paskaa, muttei se ketään kiinnostaisi. Mikä tässä siis on se juttu? 

No rupea postaamaan jotain livestreameja nettiin, niin katsotaan onko susta siihen. Saatko katsojia ja suosiota. Ei se ehkä ole ihan helppoa kuitenkaan, kyllä se jotain vaatii, että erottuu muista ja kiinnostaa ihmisiä. Oma lajinsa sekin, antaa kaikkien kukkien kukkia. (Olen itse jo vanhempi henkilö enkä nuori tosiaan, mutta ymmärrän, että nuorilla on aina omat juttunsa.)

Vierailija
155/171 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimen perusteella ajattelin että olisi joku katukaahari joka vetää moottoripyörällä ympäri Helsinkiä sikamaista vauhtia, mutta ei se ollutkaan.

Vierailija
156/171 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan tajua tätä suosiota, tutustuin kanavaan nyt kun olen tynnyrissä elänyt. Olen katsonut pelivideoita, Mr.Beast:a yms. 

T: Kalkkissetä

No ihme vajaaälyisestä paskasta tykkäät sinäkin. Ei ole älyn merkki tykätä jostain mrbiististä.

Vierailija
157/171 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon enemmänhän hän tekee kuin vaikkapa Virginialainen, kun Tappi Suojanen roudasi hänet 1971 juhannuksena ihmisten pällisteltäväksi. Hänen saavuttuaan Suomeen, toimittaja kysyi, että minkälainen on hänen show, johon Virginialainen ihmeissään, että mikä show? Johon toimittaja, että mitä sinä sitten teet, johon Virginialainen vastasi, että sanon ihmisille hello. No sanoi hän sitten pari muutakin sanaa kun hänelle annettiin suomeksi kirjoitettu muutaman sana lappu jonka hän viskipäissään huonolla suomella mongersi joten kuten läpi.

Ainahan tähtiä on roudattu Suomeen ihmisten pällisteltäväksi, kuten vaikkapa Kaunareiden Ridge, joka nyt ei näyttelijänä ole sen kummempi kuin tämä IshowSpeedikään. Näyttelijähän tämäkin hemmo on, mutta alusta on vaan nykyään muuttunut telkkarista nettiin, ei se sen kummempaa ole. Nuorisolla on nuorison idolit ja on aina olleet, ei meidän vanhusten tarvi, eikä kuulukaan teinien fanituksia ymmärtää.

Vierailija
158/171 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli kyllä kertakaikkisen turhanpäiväistä streamia. Kaveri istuu autossa puhelin kourassa tai kävelee paikasta toiseen. Välillä joku hassunhauska juttu niinkuin sauna tai eukonkanto, josta ei selvästi tykännyt yhtään. Päädyin katsomaan pätkän sieltä täältä, kun lehdissä hehkutettiin tätä valovoimaista tähteä. En tajua miksi ihmiset jaksaa katsoa, ei auennut yhtään ainakaan tän Suomi-jakson perusteella mikä tässä kaverissa kiinnostaa.

Ymmärtämättömyyteesi on selvä syy: et ole enää teini. Ei meidän aikuisten kuulukaan ymmärtää teinien touhuja.

Sen verran kuitenkin itse olen yrittänyt ja vähän onnistunutkin ymmärtämään tätä kohkaamista, että olen jotenkuten hahmottanut mikä on jutun juoni ja se on mielestäni se, että penskat saa olla osa tätä showta ja siitähän he tykkäävät kun saavat sählätä mukana.

Vierailija
159/171 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on tunnettu siitä että on tunnettu.

Nykymaailmassa tämä riittää - mitään substanssia ei tarvitq.

Vierailija
160/171 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin kolme minuuttia ja kyllästyin.

Terv GenX

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän