Ja taas on ip-lehdessä uusia varoituksia karmeista ukkosrintamista jotka iskee hetkellä millä hyvänsä, iiiiik!
Kommentit (32)
Tampereella henget ja ukkoset liikkeellä. Kovaa rytisee.
Vain yksi alue Suomesta pelastuu tältä lopunajan myrskyltä ja onko Nooan arkit jo valmiina vedenpaisumukseen?
Ratsastaako Puuttin niillä ukkospilvillä salamia kädessä?
Ip lehdet on vähän yksinkertaisemmalle kansanosalle.
Täällä mä odottelen malttamattomana ukkosta, mutta 115 kilsaa näyttäisi olevan matkaa lähimpään myräkkään. Espoossa on poutaa.
Millasia henkiä ovat varmaa demoneita? Jos ovat nii vihasia. Räyhänhenki viä parempi nimi heille riehujille.👀👻
Vierailija kirjoitti:
Ip lehdet on vähän yksinkertaisemmalle kansanosalle.
Iltasatu lehdet nyt on vaan ....kakaroille
Forecan ennusteiden mukaan ei ole näkyvissä sen enempää salamia kuin pepperoniakaan.
Tässä se jyrisee, olen heinolan pohjoispuolella.
Ne ukkosmyrskyt tulee silloin kun ei varoteta, ukkostutkassa aika hiljasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se jyrisee, olen heinolan pohjoispuolella.
Heinolasta jyrää!
Koko kesän sääennusteet on menneet ihan perseelleen ja kaikki on aina sieltä hiiden Helsingin näkökulmasta. Ihan sama vaikka länsirannikolla sataisi paskaa ja salamimakkaraa taivaalta.
Vierailija kirjoitti:
Millasia henkiä ovat varmaa demoneita? Jos ovat nii vihasia. Räyhänhenki viä parempi nimi heille riehujille.👀👻
Ei välttämättä. Voi olla ihan hyviäkin liikkeellä. Ellei ole salama-luonne.
Tampereella ukkostaa tällä hetkellä.
Etelä-Tampereella ukkostaa just nyt
Joo me kuollaan kaikki. Mä en viiti ees lukee enää, koska ne ukkoset on aina pelkästään jossain Tallinnan suunnalla. Täälä rannikolla oli ukonilma muutama vuosi sitte.
Vierailija kirjoitti:
Koko kesän sääennusteet on menneet ihan perseelleen ja kaikki on aina sieltä hiiden Helsingin näkökulmasta. Ihan sama vaikka länsirannikolla sataisi paskaa ja salamimakkaraa taivaalta.
No olisi kyllä aika inhottavaa. Ei pystyisi edes keräämään sitä tippunutta salamia, koska se olisi ihan paskassa. :O
Ymmärthän, että lehden tarvitsee saada tasaisesti uutta luettavaa tarjolle ja myytyä lehtiään kuluttajille? Mitään pelottelua tai lupaamista en itse noissa jutuissa näe.
Saammeko me koskaan ilmaista salamia?