MAALImasujen PERJANTAI
Kommentit (13)
ONNEA Möhkis, Despelote ja Telma, ja kaikki muutkin nyyttinsä saaneet !!! Ja Jouhille paljon tsemppiä synnytykseen, toivottavasti vauva olisi jo syntynyt !!! Jouhi älä pelkää, kaikki menee aivan varmasti hyvin, täällä myös yksi ketä jännittää aivan kamalastise kipu, mutta kyllä me suoriudutaan siitä ..
Salminakille onnea käynnistykseen ja ihanaa, teilläkin on pian vauva ..
Olen käynnyt lukemassa vauvaKIrjotuksia ja laittamassa itseäni jo siihen tulevaan ...
Missä Leanna on, sielläkin on aivan varmasti vauva jo syntynyt ?! Toivottavasti kaikki on hyvin.
Täällä paino pudonnut reilusti viikossa 5kg, ja syönnyt olen aikakin normaalisti, mutta iltaisin menee vain jugurtti, kun mä en yksinkertaisesti voi syödä, olo on niin täysinäinen :-// Eilen Idolsin aikoihin vauva rupesi möyrimään ja työntämään jaloillaan niin hurjasti, että aattelin, kohta tulee masusta lävitse .. Otti multa ilmat pihalle, olipa hurja kokemus .. Voisiko edelleen olla noin ylhällä, ainakin ultran mukaan olisi ihan kunnon synnytys asemissa .. No täällä siis ollaan ja vaaputaan ja lähdössä olen piakkoin ulos !!!
t. emmi rv-40+5
...siirry ihmeessä meidän kanssa höpöttämään jos haluat, ettei käy tylsäksi.
Huhtimasujen perjantai:
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9952320&p=&mpage=1&tmode=…
crisantemo
Siis esikkoa odotan ja ei ole kokemusta, mutta itse hoito-alalla työskentelen, ja eivät pyhät vaikuta mitenkään, eivät ainakaan perusterveydenhuollossa tai sairaalahoidossa, mutta joitakin poikkeuksia on mm. leikkauksiensuhteen, mutta uskoisin, että synnytysosastot ovat jatkuvassa valmeustilassa (?) Mä ehkä soittaisin ja varmistaisin asian. Mitkä viikot sulla olikaan menossa ? t.emmi
Nyt näitä vauvoja sitten satelee :)
Onnea Despelote, Blåbar, Möhkis ym. vauvautuneet. Ihania uutisia! Kohta me kärräillään kilvan ulkona vauvoinemme.
Meillä arki sujuu ihanasti, tyttö on itse tyytyväisyys ja kaikki sujuu mallikkaasti. Ainoa huoli on isosiskon 5v orastava mustasukkaisuus mutta eiköhän siitäkin selvitä.
Z ja pikkuinen 13 päivää
Kiitos kaunis kutsusta Huhtimasujen puolelle, jos vielä oon kotona su niin tuun varmasti moikkaamaan :o)
Kiitos Emmi tiedosta, taidan tehä niin että ootan siihen tiistain kontrolliin, ja sit varmaan sovitaan se käynnistys, tai ainakin selvitän perusteellisesti pääsiäisen kuviot. Mutta jospa ei sinne tarttis oottaa *huokaus*.
Ny mää lähen sinne Hulluille Päiville.
t:Humu
.. kun Emmi kysyit: 41+1.
En ikinä uskonu sillon alussa että näin pitkälle menis!
t: Humu taas
Humulle ja Emmille tulin supparisäteitä lähettämään.
Onnea vauvansa saaneille, mutta missä Leanna.
Mä yritän opetella vauvan kanssa liinailua, mutta heikoin tuloksin. Kitisee ihan niinkun isosiskokin aikoinaan, eikä pitäis liinan olla liian tiukalla. Rengasliinaan taas humpsahtaa liian syvälle. Pitääköhän mun taa odotella kuukausi ennenkun sujuu.
Tsemppiä teille
-m- ja Hippu
En varmaan osaa ikinä mennä suoraan tuonne vauvapuolelle vaan tulen aina tätä kautta :D
Onnittelut vauvatuneille ja nyt menen sinne vauva puolelle =)
t. Punkeli ja Poju 18pv
Täällähän oli aivan ihania uutisia!!!!
Blåbär,Telma ja Despelote,suuret onnittelut teille kaikille ihanista pikku nyyteistä!!!
Despelote, meillä on muuten tytöillä sama syntymäpäivä :))
Humulle ja Emmille paljon voimia ja erittäin paljon suppari säteitä!!!
Hanan
Möhköfantti84 - 29.03. 21:17 (16/21)
Taidettiin olla tukisukkiksen kanssa huonekavereina?! Jos näin, niin hällä upeat lapset ja itse aivan huippu tyyppi!
Möhkis ja Adalmiimi 3vrk (poika risti siskonsa Adalmiimiksi :))
Woi hurrrja, eipä olisi uskonut, että siitä väenpaljouvesta mikä osastolla oli minä sain just sinut huonetoveriksi :)) !!! Ihanaa. Meinasin laittaa lähtiessä post it-lapun siihen meiän huoneen vieressä olevan tietokoneen ruutuun, että terveisiä möhkölle tukisukalta, joka majoittui huoneessa 13. Aattelin, että kyllä se ahkera kirjoittelija varmaan jo osastolla ollessaan käy täällä vauvapalstalla, kun hänt on tulossa käynnistykseen just kun minut sieltä hotellista uloskirjoitetaan niin saapi ihan hk.terveisiä.
Mites Adalmiimin <3, tuliko siihen asiaan lisäselkoa?
Me käytiin tänään nlassa. Meiän vavin napa on vähän tulehtunut ja silmät kellertävät. Nyt sitten tarkkaillaan tilannetta ja mennään takas KYS jo vavi menee huonompaan kuntoon.
Minen ole edes ulos vielä selvinnyt. Eilinen ja tää päivä on mennyt päänsäryn kourissa. En tiiä olisiko tää nyt taas ihan sitä epiduraalioirehdintaa. Jälkisupustukset on onneksi jo laimenneet. Paino jokseenkin sama ja vatsa taikinainen.
Terveisiä isoveikalle ja pienenlle Adalmiimi-rintressalle - ja tietty kaikille maalimasuille.
Sivuääntä ei kuulunut enää ja tyttö sai terveen paperit :).
Me käytiin tänäänkin ulkona ja nyt koko porukalla :), hyvin meni!
Vai on pojun napa tulehtunut, toivottavasti menee nopeesti ohi ja biliarvot ei lähtisi nousuun!
Nyt Adalmiimi kutsuu vaipanvaihtoon ja ruokkimaan, ja kun maito alkoi nousta kunnolla niin mullekin tuli se huippaus imettäessä!
Tosin eihän tässä ole vielä laskettu aikakaan.. :) Tänään kävin neuvolassa ja kaikki ok. Paineet oli ensin koholla, mut toisella mittauksella normaalit, pissa puhdas, painoa tullu 390g/vk, hemppari 128 ja sokerit ok. Vauvan sydänäänet oli 135-140 ja reagoivat kuulemma oikein hyvin liikkeisiin. Neuvolantäti oli eri kuin yleensä, sellainen eläkeikää lähestyvä ja synnärilläkin työskennellyt, ja arvioi vauvan painoksi nyt 3800g. Tuntuu kamalan paljolta..ja vielä kun pari viikkoa antaa odotuttaa itseään, niin reippaasti nelikiloinenhan se sitten on, hui! No, minkäpä sille voi, eihän tässä auta muu kuin odottaa ja odottaa ja odottaa............ Mitä viimeinen mätämuna täällä saa palkinnoksi???
Onnittelut vauvautuneille ja tsemppiä vauva-arkeen, perässä tullaan sitten joskus!
tiiariikka 39+6 JA HUOMENNA POKSUU!
On kyllä tainnu jo synnärille siirtyä..
Ja me muut: nautitaan auringosta ja ihanasta kevätpäivästä. Toivotaan että mahdollisimman monella alkaa kunnon supparit :o)
Minä painun nyt kaffen juontiin ja sitten Hulluille Päiville, kuulostelen kuulumiset taas ip.
Jos jollain mitään käsitystä eilen kysymästäni pääsiäisen vaikutuksesta käynnistysajankontaan niin kuulisin mielelläni.
Aurinkoiset tsempitykset,
Humu