Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttävä itseinho ja musertunut fiilis kun näkee itsensä muiden ottamista kuvista!

Vierailija
13.07.2025 |

Näytän aivan hirveältä kun katson kuvia joita muut ovat ottaneet. Näytän valtavalta ja rumalta.

Kun otan itse kuvia niin pidän kuvistani. Hävettää millaisena näen itseni ja millaiselta näytän oikeasti. Kai minulla on jokin kehonkuvan vääristymä että luulen näyttäväni edes vähän kevyemmältä miltä todellisuudessa näytän. 

Kaikki kivat fiilikset muuttui itsevihaan, lannistumiseen ja häpeään. Olen niin paljon yrittänyt olla paremman näköinen ja terveempi versio itsestäni mutta paskat. Häpeän itseäni. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäsi?

Vierailija
2/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten täytyy laihduttaa lisää, itselläkin suunnitelmissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tyypit valitsee ne itsestään edullisimmat kuvat ja katsoo että muut kuvassa olijat näyttää "huonommalta" kuin itse. Siitä se johtuu.

Vierailija
4/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä samoja fiiliksiä. Usein kuvittelen olevani ihan hyvännäköinen, kunnes näkee jonkun toisen ottaman valokuvan.

Vierailija
5/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen... Miten sitä roikkoleukaa ja leveää muhkurakroppaa ja rumaa ryhtiä ja typerää naamaa ja lirutukkaa ei näe peilistä läheskään aina mutta muiden ottamissa kuvissa kyllä se örkkiolomuoto aina puskee esille. Ja pakkoko niiden kuvien ottajien on sitten lähettää niitä kuvia mulle vielä, kai ne nyt näkee kuinka hirveältä näytän niissä. Onneksi eivät sentään someen kauheasti laita, vaikka sieltäkin muutama örkkikuva löytyy. Pitäisi alkaa pukeutua bur kaan :(

Vierailija
6/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tyypit valitsee ne itsestään edullisimmat kuvat ja katsoo että muut kuvassa olijat näyttää "huonommalta" kuin itse. Siitä se johtuu.

Olin kuvassa yksin. Ap

Vierailija
7/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up 

Vierailija
8/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette te tee jotain asialle jos on noin paha itseinho?

Vierailija
9/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä samoja fiiliksiä. Usein kuvittelen olevani ihan hyvännäköinen, kunnes näkee jonkun toisen ottaman valokuvan.

Tai peilaantuu jostain ihan yllärinä, koska eteisen peilistäkin osaa lähteissään katsoa itseään niin, että ei ole aivan niin järkyn tuhdin näköinen. Jos ei osaisi niin ei pahemmin nokkaansa ulos pistäisi :(

Ja silti se on aina samanlainen järkytys nähdä todellisuus.

Vierailija
10/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetat ap nyt tällaisen synkkyydessä vellomisen, ja keskityt nyt vaan siihen elämäntaparemonttiin, jonka jo kerroit aloittaneesi. 

Olen itsekin ihan samassa tilanteessa. Kymmenen kiloa on jo lähtenyt, mutta vielä on urakkaa jäljellä.

Ja samaistun tuohon kuva juttuun täysin.

Vierailija
11/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseinho on melko lamaannuttava tunne vaikka hetkellisen boostin siitä voikin saada. Se hetki ei vaan riitä siihen, että paino oikeasti laskisi ja reilusti.

Vierailija
12/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein se varsinainen ongelma on se itseinho eikä ulkonäkö. Luultavasti nämä itseinhoilijat ovat aivan tavallisen näköisiä ihmisiä. 

Vierailija
13/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja usein se itseinho on aivan ansaittua. Suurin osa ihmisistä ON todella vastenmielisen näköisiä olioita.

Vierailija
14/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppujen lopuksi jos mietin tyyppejä keiden seurasta mulle tulee hyvä fiilis, niin siihen vaikuttaa aivan ehdottomasti eniten millaisia nää tyypit on korviensa välistä, ei se miltä he ulkoisesti näyttävät. Hapannaaman kaunottaren kanssa en koskaan kaveeraisi kuin pakosta. Ja tää ei ollu kateudella sanottu, työkavereissakin on ihan missin näköisiä tyyppejä ja supermukavia luonteeltaan.

Vierailija
15/15 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit saa pois jos jättää herkkujen mässyttämisen ja hilaa pnerseensä sohvalta. Ryhdistäydy täti!