Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinasuja, ostatko pussilakanoita yhdet vai kahdet?

Vierailija
13.07.2025 |

Mulla sänky 140 cm eli vain yksi peitto. Olen tähän saakka ostanut tuplat mutta ruvennut miettimään että onko järkevää kuitenkaan kun on erittäin epätodennäköistä että koskaan olisi kahta peittoa käytössä. Saisi vaihteluakin paremmin eri värejä ja kuoseja ja joku kalliimpi materiaalikin. Voisin jopa luopua noista vanhoista tuplistakin.

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuosia kahdet, kunnes totesin, että yksikin riittää, juuri mainitsemistasi syistä. Jotain vanhoja tuplia on yhä jäljellä,, mutta lähinnä tulee käytettyä uudempia yksittäisiä.

Vierailija
2/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 cm vuode, kaksi peittoa, ostan kahdet lakanat. Olen suhteessa, mutta emme asu yhdessä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksittäin olen ostanut jos ei ole ollut jtn tarjousta kahdesta.

Vierailija
4/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet tietenkin, jotenkin outo kysymys?

Vierailija
5/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tuplaleveän pussilakanan ja tuplamuotoon ommellun aluskakanan sekä pussilakanan mukana tulee kaksi tyynynpäällistä.

Vierailija
6/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 130cm sängyssä tuplaleveä peitto, eli ostin yhdet lakanat ja yövieraat mahtui saman peion alle.

Vierailija
7/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 160 cm leveä sänky, jossa on aina tuplaleveä pussilakana ja peitto eli 220 x 220 cm. Aluslakana on tietysti vielä suurempi. Tyynyjä on kuusi kappaletta. Sänky on ylellisyyttä.

Olen asunut yksin viimeisimmät 40 vuotta ja asun tästedeskin. 

Vierailija
8/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No antaisitko jollekulle vaikka nuorelle kotoa pois muuttavalle lahjaksi vain yhden lakanan?

Vierailija
9/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista että olisin koskaan ostanut pussilakanoita. Mulla on niitä läjä kun äitini harrasti antaa niitä lahjoiksi. Kuluneimmasta päästä revin ne suikaleiksi ja virkkaan pyöreiksi matoiksi.

N60

Vierailija
10/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toistaiseksi olen ostanut 95% aina kahdet. - En ole eläessäni asunut kumppanin (naisen) kanssa saman katon alla mutta se tuskin on ollut kiinni lakanoista  - Onhan niitä kertynyt enenmännkuin omaksi  tarpeeksi. Mutta nautin siitä kun voin pujahtaa ouhtausiin ja raikkaiin lakanoihin. Vaikka toisaalta harvaa kotiaskaretta tehdessäni koen yhtä vahvan tunteen siitä, että olen sinkku kuin alakuloisena pöivänä, jolloin vaihdan lakanoita itsekseni. 

Vierailija
11/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No antaisitko jollekulle vaikka nuorelle kotoa pois muuttavalle lahjaksi vain yhden lakanan?

Tietenkin. Siis yksi pussilakana, tyynyliin ja aluslakana.

Vierailija
12/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisin antaa. Eri. 

Vierailija
13/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikka kuinka monta lakanasettiä. Vaihtelen värejä mielen mukaan. Talvella enemmän punaista ja tummaa ja kesällä vaaleampaa. 

Vierailija
14/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joo, kun on niuho siveyden sipuli eikä se nuori edes tartte varalakanaa sillä aikaa kun toinen on pyykissä tai kuivumassa.

Ei sviddu miten typerä aihe taas XD Onko saman henkilön kuin se muinainen "miten leveä sänky teillä on, eronneet". 

Mulla on niin leveä sänky, että sinne mahtuu satunnainen rakastaja tai jopa kaksi  ja kummallekin (kaikille) on myös lakanat ym.

Vierailija
15/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feng shuin mukaan yksinäisen pitäisi aina pedata sänky kahdelle, ja molemmille puolille yöpöydät. 

Vierailija
16/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se käyttää kun nämä on pyykissä?

Vierailija
17/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko niissä kenties Muumi-kuosi?

Vierailija
18/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feng shuin mukaan yksinäisen pitäisi aina pedata sänky kahdelle, ja molemmille puolille yöpöydät. 

No siitähän se sitten on kiinni ollut kaikki nämä vuodet :D

Vierailija
19/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en eläessäni ole ollut parisuhteessa mutta kai minä alutajuisesti olen toivonut ja uskonut vielä joskus saavani siihen mahdollisuuden kun pussilakanani olen ainakin toistaiseksi ostanut aina kaksi samanlaista  - Ikäni asuu jo nelosella.

Vierailija
20/79 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se käyttää kun nämä on pyykissä?

Tuskin nuori minun lahjani varassa on. 

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi