Mies kuvittelee aina että 20 vuotta nuoremmat naiset osoittavat kiinnostusta jos vähän vilkaisevat
Varmaan katsoo että mitä toi mies oikein tuijottaa
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panen nuoria parikymppisiä!
olen 55v mies
Sinä hienhajuinen ukko et pane ketään. 🤭
On tuossa sen verran perää että on todettu miehen markkina-arvon nousevan viidenkympin tuntumassa.
Kuinka harhainen pitää olla, että luulee nuorten naisten kiinnostuvan 50-kymppisistä. Elävät erilaisessa todellisuudessa eivätkä kiihota yhtään ulkoisesti. Ei voi käydä keikoilla jne. jonkun sedän kanssa.
Korjaan: 5-kymppisistä
Vierailija kirjoitti:
Eikö monet naiset tee aloitteita juuri tuolla tavalla vilkuilemalla?
Vanhoja miehiä kohtaan? Tuskin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
On tuossa sen verran perää että on todettu miehen markkina-arvon nousevan viidenkympin tuntumassa.
Jos markkina-arvo nousee, se nousee suhteellisesti samanikäisten keskuudessa. Eli viisikymppinen mies saa helpommin itsensä ikäistä seuraa kuin kolmekymppinen. Viisikymppinen ei tietenkään saa seuraa esimerkiksi kolmekymppisistä helpommin kuin toinen kolmekymppinen.
T. Nelikymppinen mies
Vierailija kirjoitti:
No saahan sitä panna vaikka 16-vuotiasta.
M76
Njöö. Mutta haluaako ne grand daddya panna...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
Jos markkina-arvo nousee, se nousee suhteellisesti samanikäisten keskuudessa. Eli viisikymppinen mies saa helpommin itsensä ikäistä seuraa kuin kolmekymppinen. Viisikymppinen ei tietenkään saa seuraa esimerkiksi kolmekymppisistä helpommin kuin toinen kolmekymppinen.
T. Nelikymppinen mies
Ensimmäinen fiksu mies tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
No ei todellakaan ole todettu. 😂 Siinä mihin viittaat on kyse naisen ja miehen välisen epäsuhdan tasoittumisesta, miehen "markkina-arvo" ei siis nouse iän myötä vaan naisen laskee, mieskin on ylivoimaisesti haluttavimmillaan nuorena.
ainahan nuoret naiset ovat miehiä kaikenikäisiä kiinnostaneet nytkö vasta sen olet huomannut. sellaisia ne on. heppi kun ei seiso vanhemmille naisille...
55 vuotias on ollut papparainen 10-15 vuotta. Voi olla että panee, mutta ei nautinnolla.
Kuka mies nyt haluaa itseään nuoremman naisen. Ovat usein vielä niin lapsellisiakin. Ei mitään yhteistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
Kuinka harhainen pitää olla, että luulee nuorten naisten kiinnostuvan 50-kymppisistä. Elävät erilaisessa todellisuudessa eivätkä kiihota yhtään ulkoisesti. Ei voi käydä keikoilla jne. jonkun sedän kanssa.
Älä selitä kävin jo silloin keikoilla kun sinusta ei ollut tietoakaan ja käyn edelleen.
Taas jonkun katkeran nelikymppisen palstamamman impotentti raivo, kun miehet katselee nuoria naisia, eikä häntä. :DD
Vierailija kirjoitti:
Kuka mies nyt haluaa itseään nuoremman naisen. Ovat usein vielä niin lapsellisiakin. Ei mitään yhteistä!
Etkö saa nuorempia? :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
T. Nelikymppinen mies
Ensimmäinen fiksu mies tässä ketjussa.
Ensimmäinen beta, joka on joutunut tyytymään vanhaan yksinhuoltajaan. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen 55v mies
Niin, viisikymppisten naisten silmissä.
Miehet ovat parhaimmillaan siinä 25-35v.
No ei kyllä kuvittele. Itse kuvittelet että kaikki katsoo sua "kiinnostuneena". Olisko syytä normalisoitua ja keskittyä omiin asioihini?
Viime vuonna erosin ex:stä, joka teki ihan samaa 🤢. Ollaan siis 40+.
46 äijä täällä. Jäin sinkuksi 41v. En nyt ole ihan perus tapaus. Olen treenaannut koko elämäni ja kroppa näyttää siltä. Mutta naama ja hiukset paljastaa iän.
Silti oli aikamoisen iso yllätys miten paljon vedin just näitä 18-23v neitoja yöelämässä.
No saahan sitä panna vaikka 16-vuotiasta.
M76