Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitanko mieleni turhasta - mies sanoo näin

Vierailija
13.07.2025 |

Tässä 50 vuotta täytettyäni olen alkanut pahoittaa mieleni asioista, joita 57-vuotias mieheni on sanonut minulle. Olemme olleet pari vuotta yhdessä ja muuten olen hyvin onnellinen hänen kanssaan, mutta tietyt kommentit jäävät mieleeni pyörimään. Jos olen ottanut asian miehen kanssa puheeksi, hän joko on pahoillaan tai yleensä vain toteaa, että eihän kukaan tällaisesta voi pahoittaa mieltään. Olenko kohtuuton, jos tuntuu pahalta, että mies on sanonut mm.

Olet vanhin nainen jota olen pannut. Kerran kyllä suutelin yhtä yli kuusikymppistä ja oli hänkin ihan viehättävä.

Olet niin vanha, että sulla on ryppyjä tässä ja tässä (näyttää) mutta ei se haittaa minua.

Olet ensimmäinen, jonka kanssa ei ole seisonut, mutta ei se ole sinun vikasi.

En enää kaipaa hoikkaa vartaloa, vaan pullea mahasi on kaunis ja rinnat nyt voivat roikkua missä iässä vain.

jne. Ennen miestä olin sinut ikäni ja ulkonäköni kanssa, nyt alan ajatella, että vanha = ruma, huono. 

tähän viestiin tulee varmasti ilkeilyäkin, mutta arvostaisin rehellisiä mielipiteitä: olenko vain liian herkkänahkainen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän itsekunnioitusta ja vaihdat parempaan. Aika pitkään olet sietänyt tuollaista shittiä.

Vierailija
22/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan miehen vitjapallisi roikkuvat kohta polvissa, mutta ei minua haittaa rakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkee mies,, jättäisin heti.

Vierailija
24/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa kyllä noiden sanomistensa perusteella aika idiootilta... 

Ylipäänsä kuinka voi edes kokea, että noin voi sanoa koskaan. Ei jatkoon, jätä se.

Vierailija
25/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat samalla mitalla takaisin ja katsotaan miten hauskaa hänellä on kun sinä huomauttelet hänen vanhenevasta ulkonäöstään.

Vierailija
26/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Yhdellekään naiselle ei kuulu missään tilanteessa miehen puhua noin, koska tuo ei ole rakkautta.

Vierailija
27/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
28/29 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitat. En lukenut aloitusta, koska ei tarvitse.

Vierailija
29/29 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo juuri, että niin sanotusti itseään ylistämällä lytätään - kokemusta on! Mies sanoo, että sinulla on tämä ja tämä vika, mutta minua se ei haittaa (koska olen niin jalo). Ja sen jälkeen et osaa kuin katsoa niitä vikojasi. Jos mies taas sanoisi vain, että ihana hymy/takapuoli/hiukset, näkisit ne itsekin ihanina jatkossa helpommin. Lyhyesti: ei jatkoon!