Mitä "toipuva alkoholisti" voi keksiä päiviensä täytteeksi kun 20 vuotta on mennyt netissä musaa kuunnellen kaljahuuruissa?
käyn tosin kuntosalilla jop 3 kertaa viikossa ja ruokajonossa ja uimassa, penkki on jotain 100 kg max, mutta ei riitä aika yksinolemiseen niin kohta on kaljaa ostamassa ja musaa kuuntelemassa tai pelaamassa netissä
en osaa sosiaalistua enkä haluakaan koska kaikki ihmiset on paskoja ja tyhmiä ja heidän kanssaan oleminen HERMOSTUTTAA
vain kalja ja urheilu ja musa rauhoittaa.
Kommentit (39)
Voihan sitä musiikkia edelleen kuunnella, mutta juo vain vettä.
Jos on noin mielikuvitukseton, ettei keksi itselleen tekemistä niin joutaa jo kuolla vaikka siihen kaljaan.
Tämä maailma on täynnä tekemistä, töissä kun käy niin ei tahdo tunnit riittää kaikkeen mielenkiintoiseen.
Voit harrastaa samaa kuin ennenkin, mutta kaljan tilalle vaikka vissyä.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut kuuntelemaan musiikkia kännissä, niin ei se kuulosta miltään selvinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Opettele jonkin soittimen soittamista. Esimerkiksi kitaran.
no me rock n roll sankarit osaamme jo soittaa, muttei ole enää luovuuden virtaa joten ei jaksa koska kaikki pitää olla täydellistä ja luovaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on tottunut kuuntelemaan musiikkia kännissä, niin ei se kuulosta miltään selvinpäin.
Kannattaa kuunnella hyvää musiikkia. Se kuulostaa hyvältä selvänäkin.
Mun naapuri lenkkeilee mitä nyt katkokävelyltään pystyy
Ihmisten kautta tulee elämään mahdollisuuksia. Ei kaikki ihmiset ole samanlaisia kuin juoppoporukoissa, jossa puukotetaan selkään ja varastetaan kaljat.
Lue kirjoja. Kirjastosta saa ilmaiseksi lainata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, 20 vuotta olet tuhlannut elämääsi kuuntelemalla sitä huonoa musiikkia.
Opettele laskemaan kierroksia ja keskittymään. Ylivirittynyt hermostosi tarvitsee lepoa ja maadoitusta.
minulla on suu juoda alkoholismia, koska minulla on napatyrä ja sen yläpuolella toinen tyrä, ja lääkräin paskapää ei suostunut leikkaamaan, olisi pitänyt valittaa KIVUISTA ihan helvetillistä kivuistya (mikä olisi liioittelua toki) mutta kun olen vähänkin stressissä, alkaa napatyrä punoittaa ja tulee "hieman kipeäksi", ja jos juon kaljaaa, se heti helpottaa, eli syy juoda kaljaa on nykyäään rauhoitella napatyrän "kipua"
Ap
Vierailija kirjoitti:
vihaan kirjoja ja en voi keskittyä siihen paskaan. ei kiinnosta. ei mikään. paitsi punttia, kalja, musa.
Homoseksillä , kuulemma. Ev.lut Piispojenkin mielestä ratkaisu ongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
minulla on suu juoda alkoholismia, koska minulla on napatyrä ja sen yläpuolella toinen tyrä, ja lääkräin paskapää ei suostunut leikkaamaan, olisi pitänyt valittaa KIVUISTA ihan helvetillistä kivuistya (mikä olisi liioittelua toki) mutta kun olen vähänkin stressissä, alkaa napatyrä punoittaa ja tulee "hieman kipeäksi", ja jos juon kaljaaa, se heti helpottaa, eli syy juoda kaljaa on nykyäään rauhoitella napatyrän "kipua"
Ap
Alkoholisti keksii aina jonkun syyn juomiselle.
Mene töihin. Sitähän täällä neuvotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vihaan kirjoja ja en voi keskittyä siihen paskaan. ei kiinnosta. ei mikään. paitsi punttia, kalja, musa.
Sit puntti, musa ja jotain muuta juotavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin. Sitähän täällä neuvotaan.
Bordelliin töihin niin et jaksa enää ku nukkua kun oot kokopäivän nainut.
Opettele tekemään jotain käsilläsi. Tietenkin sulla on tuo käyttämättömien aivojen ongelma, mikä tekee kaikesta opettelusta työlästä, mutta se on ainut tapa. Käsien ja aivojen yhteistyö pitää sinut irti kamasta ja viinasta, koska joudut keskittymään uusiin asioihin ja samalla näet omien kättesi aikaansaannoksen.
Se, ettei sua mikään kiinnosta, on vielä riippuvuuden oire. Aivosi ovat tottuneet olemaan jouten ja liukenemaan viinaan.
Katsopa kun tervettä ihmistä kiinnostaa kaikki. Se osaa käyttää käsiään ja aivojaan muuhunkin kuin juomiseen.
Opettele jonkin soittimen soittamista. Esimerkiksi kitaran.