Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten erotatte sen jos esim. miespuolinen työkaveri haluaa olla ystävänne? Siis

Vierailija
20.09.2008 |

Siis

sen sijaan että hän tuntisi jonkinlaista vetoa sinuun eli olisi ihastunut

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja koska olen miesvaltaisella alalla, on miespuolisia työkavereita ystävinä :) - osan kanssa olen työajan ulkopuolellakin tekemisissä.

Vierailija
2/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensimmäinen oletus on aina, että mies haluaa olla ystävä. Olen kyllä niin tiiviisti vakiintunut (ja työtoverit tietävät sen), että ei ole kukaan mitään halausta vakavampaa edes yrittänyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan niin kaveria ja sitten pikkujouluissa aletaan lässyttää ja tullaan liian lähelle. Ja maanantaina ei tiedä miten pitäisi kyseiseen henkilöön suhtautua.

No parempi vaan, kun ei ota liian tosissaan ja itse ajattelee järjellä, ainakin yrittää :)

Vierailija
4/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että nämä pikkujoulujen jne lässytykset malliin "oot niin ihana" tai "mä rakastan sua" on vähän vastaavaa kuin miesten "hyvä jätkä" toitotukset riittävän humalassa.

No, mä nyt vaan olen ihana ;-) ja olen tähän asti jaksanut ihan huumorilla suhtautua satunnaisiin "jos et olisi naimisissa" hönkäilyihin. Eivät ne niillä mitään tarkoita :). Kukaan ei ole koskaan ollut ns asiaton tai esim. yrittänyt kähmiä tms. Sitä vastoin muistavat kyllä kehua kauniiksi jne - eivätkä onneksi taida itse sitä jälkikäteen muistaa ;-).

Minä olen tukevasti naimisissa ja muistutan siitä kyllä tarvittaessa :).

Vierailija
5/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla aivan totta :) ja kenestäpä ei ole mukava kuulla noita "oot niin ihana ja kaunis" -jorinoita. Tuskinpa nuo työkaverit oikeasti haluaa, että olisin heti valmiina lähtemään mukaan :) Mutta kotona kerron seuraavana aamuna aina kaiken, mitä olen saanut kuulla. Pitäähän sitä muistuttaa, miten ihanan avovaimon on saanut :)

Vierailija
6/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minä ainakaan erota ihastumista mistään, jos tyyppi ei punastu tai muutu hermostuneeksi, kun tulee lähelle :)

Haluatko, että työkaverisi olisi ihastunut vai pelkkä kaveri??

t.4&6

Vierailija
7/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös miesvaltaisella alalla ja kukaan ei ole ikinä tullut pikkujouluissa tilittämään että olisin ihana taikka kaunis. Pitäisikö tästä huolestua?

Vierailija
8/8 |
21.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te lähdette siitä olettamuksesta, että kaikki ovat vähintään romanttisessa mielessä ihastuneita teihin? Melkoista itsensä ylentämistä.