Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan kesää

Vierailija
13.07.2025 |

Hirveän lämmintä ja kirkasta. Ulkonakaan ei pysty olemaan kauaa, koska ei ole parempia vaatteita. N23

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä pelle et sitten muuta pois? 

Vierailija
22/27 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vihaan kesää tai jos oikein tarkkoja ollaan, vihaan kuumuutta. En tarkoita, että vihaisin saunomista vaan vihaan "24/7 -saunomista kolme kuukautta putkeen" sillä sitä nämä Suomen kesät alkaa olla. Kun viettää kaiket yöt yli 27 asteisessa asunnossa, veikkaan, että moni muukin kesän rakastaja alkaisi vihata kesää. 

Etelä-Eurooppa kärvistelee jo 40 asteen helteissä, ja muutos on tapahtunut nopeasti. Niinpä veikkaan, että tuo 40 astetta varjossa menee meillä Suomessa rikki seuraavan kymmenen vuoden sisällä. 

Rakastan kylmää talvea myös sen takia, että sekä minun että kaikkien muidenkin silmämunat saavat rauhan pyöräily-/mikroshortseihin ja pikku toppeihin sonnustautuneiden kanssaihmisten hyllyviltä muodoilta. 

Nimimerkillä "Hikinen persvako"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?

Vierailija
24/27 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kyynel. Minä taas rakastan eikä todellakaan ole yhtään liian lämmitä saati kirkasta. Alle 30 asteen lämpöjä kehtaa vielä edes kesäksi kutsua, kun just ja just tarkenee ilman takkia. 😂 

Sulla täytyy olla äärettömän huono verenkierto, jos palelet alle 30 asteen lämpötilassa plus että saatat olla aneeminen. Kenties myös kilpirauhasen vajaatoiminta.

Vierailija
25/27 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärsitkö peräsuolen laskeumasta?

En. Kärsitkö sinä?

Vierailija
26/27 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten muuta helvettiin täältä? Maailmassa on kyllä paikkoja joissa kesälläkin on kylmä, joten suksi sinne vinkumasta ja ulisemasta. 

Suksi sinä Afrikkaan.

Vierailija
27/27 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä veikkaan, että kaikilla näillä "oispa kuuma" -tyypeillä pauhaa kotona ilmastointilaite. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan