Heserissä juttu että baaruelämä loppunut, mitä te entiset baarihörhöt teette nykyään?
Ysärillä ja nollarilla kaikki ihmiset istuivat baareissa päivät pitkät, aina löysi baareista vanhoja ja uusia ystäviä ja tuttavia. Baari elämä kukoisti, kaikkialla oli baareja
Mitä baareille ja baarihörhöille tapahtui? Itse käytän edelleen sopivasti alkoholia mutta baareissa ja yökerhoissa en enää käy, aiemmin olin tuollainen baarihörhö, nyt kai kirjahörhö kun enemmän istuksin kirjastoissa lukemassa
Kommentit (38)
Mitä siinä lehtijutussa sanottiin?
Luin saman Likka-Orjalaisesta. Seinejokiset kupilat kärvistelelee samn onelman kanssa.
Onkohan Torinossa sama meininki Lapisssa?
En silloinkaan pahemmin baarissa käynyt.
Otsikostasi päätellen, istut nykyään kotona lipittämässä.
Kaipa baarikärpäset ovat siirtyneet lähiöiden halvempiin baareihin. Muut ovat perheellistyneet ja juhlivat kotona, matkoilla, ystävien luona ja käyvät ravintoloissa vain syömässä.
Lehdessä puhuttiin yökerhoista. Niistä suuri osa on kadonnut.
Kävin tosi aktiivisesti ysärillä ja nollarilla, enimmäkseen metallibaareissa ja keikoilla. Aina oli kavereita radalla. Nelikymppiseksi päästyäni huomasin, että en vaan enää jaksa, ja Helsingin metallibaariskene jotenkin typistyi. Majava-baari oli ainoa, missä hevareita enää oli. Kallion räkälät eivät kiinnostaneet ja keskustaan tuli vain yökerhoja jotka eivät olleet suunnattu oikein kenellekään. Ehkä aika ajoi mun ohi, tai itse vaan kasvoin siitä ulos. Se vaan jäi.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Luin saman Likka-Orjalaisesta. Seinejokiset kupilat kärvistelelee samn onelman kanssa.
Sinulle tuntuu kuppi edelleen maistuvan.
Työelämä on voittanut yöelämän, oli jutun tiivistelmä. Nykyään ei vain baarissa istumista pidetä järkevänä toimintana. Ja tämähän on totta, vaikka tuossa toisessa ketjussa kauhistellaan keski-ikäisten alkoholinkäyttöä. Alkoholia myydään vuosi vuodelta vähemmän, ja baarit sulkevat ovensa. Olin itsekin joskus baarihörhö, mutta se oli silloin ysärillä.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa baarikärpäset ovat siirtyneet lähiöiden halvempiin baareihin. Muut ovat perheellistyneet ja juhlivat kotona, matkoilla, ystävien luona ja käyvät ravintoloissa vain syömässä.
Älä viitsi lässyttää, juntti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle tuntuu kuppi edelleen maistuvan.
Kuuluu prentineeseen
Kotona, lapsi tosin muutti omilleen ja ehkä miehen kanssa erotaan. Mistä sitä sitten löytää seuraa, jos baareissa ei käy ketään? Millenniumilla nettitreffailin, mutta se ei koskaan toiminut, tykkään tavata mieluummin livenä.
Vierailija kirjoitti:
Lehdessä puhuttiin yökerhoista. Niistä suuri osa on kadonnut.
Yöperhoset ovat kadonneet. Jäljellä on vain rentun ruusuja.
Vierailija kirjoitti:
Työelämä on voittanut yöelämän, oli jutun tiivistelmä. Nykyään ei vain baarissa istumista pidetä järkevänä toimintana. Ja tämähän on totta, vaikka tuossa toisessa ketjussa kauhistellaan keski-ikäisten alkoholinkäyttöä. Alkoholia myydään vuosi vuodelta vähemmän, ja baarit sulkevat ovensa. Olin itsekin joskus baarihörhö, mutta se oli silloin ysärillä.
Tosiaan olutta voi juoda kotonakin. Vaikka kävisi töissä.
Lisäksi työelämässä usein juodaan työkaverien kanssa hotellihuoneessa. On paljon halvempaa ja jää enemmän päivärahoista omaan näppiin.
Huhtikuun lopulta lokakuulle pe ja la dokaukset puistossa sillä samalla ennen terdeillä istuneella jengillä. Nyt baarilonkku kympin. Kahen lonkun hinnalla vironhinta loota samalla rahalla ja eikun puistoon popittamaan!
Syy yksi: Minusta on iän myötä tullut niin epäsosiaalinen, että en viihdy enää lainkaan ihmisten seurassa joitain poikkeuksia lukuunottamatta.
Syy kaksi: hinnat ovat riistäytyneet niin pahasti käsistä etten enää halua sen takia kuppiloissa käydä.
Syy kolme: kuppioloissa on vain kusipäitä.
Yllä olevista syistä huolimatta käyn pari kertaa vuodessa baarissa ottamassa yhden tai kaksi mutta päivällä, jolloin ihmisiä ei vielä juurikaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Huhtikuun lopulta lokakuulle pe ja la dokaukset puistossa sillä samalla ennen terdeillä istuneella jengillä. Nyt baarilonkku kympin. Kahen lonkun hinnalla vironhinta loota samalla rahalla ja eikun puistoon popittamaan!
Talvet sitten baarissa oma pikku littana taskussa ja tiskiltä muutama halpisstobe maskiksi.
Ihmisillä pitäisi olla rutkasti ylimääräistä rahaa käytössään, että olisi halua ja kiinnostusta käydä baareissa aikaansa viettämässä. Nyt kireä verotus, kovat hinnat, yleinen kustannustaso siis, niistää ylimääräisen pelivaran. Ei pysty eikä kykene käymään enää noissa. Jostain on tingittävä.
Kasvattaa baarissa tavatun miehen lasta.
Nainen