Onko hellehullut nyt iloisia kun on +31 ja aurinko porottaa aamusta iltaan?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne helteen rakastajat täällä meuhkaavat. Menkää nyt paahtumaan ulos siihen rakkaaseen helteeseenne.
Kävin juuri urheilemassa ulkona. Oli mahtavaa. Hiki tuli ja se oli tarkoituskin. Kyllä kesä on ihmisen parasta aikaa!
Vierailija kirjoitti:
Pilvistä on. Ei porota aurinko.
Juu, ei porota aurinko täälläkään. Kuitenkin +29 ja höyryävän kosteaa kaikkialla. Karmeaa tämäkin.
Ja muutenkin osaat vain kettuilla, olet tuo sama hymiötyyppi, joka keljuilee joka ketjussa, joten jätän sinut omaan typeryyteesi.
En ole kuule sama tyyppi Sherlock. Ja kiitos korjauksesta. Minun äidinkieli on jotain muuta kuin suomi ja siihen nähden osaan suomea oikein hyvin. Montaako kieltä SINÄ osaat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ne helteen rakastajat täällä meuhkaavat. Menkää nyt paahtumaan ulos siihen rakkaaseen helteeseenne.
Koko päivän olen ollut ulkona. Nyt paahdun saunan terassilla. Kohta saunaan.
Kotona saa nauttia helteestä niin ei tartte edes ulos mennä, ihanaa! Käykö kateeksi?
(Tämä oli sarkasmia, toivottavasti helteet loppuu pian.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aha
Ihan kiva. Olisi ollutkin tosi ankeaa jos ei olisi ollenkaan lämmennyt.
Vierailija kirjoitti:
Ja muutenkin osaat vain kettuilla, olet tuo sama hymiötyyppi, joka keljuilee joka ketjussa, joten jätän sinut omaan typeryyteesi.
En ole kuule sama tyyppi Sherlock. Ja kiitos korjauksesta. Minun äidinkieli on jotain muuta kuin suomi ja siihen nähden osaan suomea oikein hyvin. Montaako kieltä SINÄ osaat?
Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi olla kettuilematta suomen kielestä sellaiselle, joka puhuu sitä äidinkielenään. Ja kiitos kysymästä, osaan muitakin kieltä kuin suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis mökillä. Mökillä tai muuten veden ääressä on parasta olla helteellä. Kaupungissa ihmiset kärsii.
Tulis jo vesisadetta.. ja viileää.. siihen kerkesi lomalla tottumaan.. ei tätä hellettä kestä!
päivittäinen sää jankutus meneillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä tuollaisia lukemia? Pkseudulla 24 ja puolipilvistä.
Mulla on Keski-Suomessa mittarissa 29,2 eikä näy pilviä.
Se mökin mittari auringossa ei ole virallinen lämpötila. Esim Jyväskylä 27 tällä hetkellä.
Täällä on 28,7 viimeisin ilmatieteenlaitoksen mittaus
Tikkakosken havaintoasemalla päivän korkein 29,6 astetta klo 16:50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säätä säädellään. Siksi nää heittelyt
Jahas. Taas yksi salaliittoteorioihin uskova persu, joka olisi jenkeissä äänestänyt Trumpia
Nyt ollaan käristyskupolin polttopisteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä suuremmalla syyllä kannattaisi olla kettuilematta suomen kielestä sellaiselle, joka puhuu sitä äidinkielenään. Ja kiitos kysymästä, osaan muitakin kieltä kuin suomea.
Sinä se olit, joka kettuilun aloitti.😉😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et sanele mistä minä kettuilen hellehuora! 🥸😎🥳👽👻💩💀🤡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säätä säädellään. Siksi nää heittelyt
Jahas. Taas yksi salaliittoteorioihin uskova persu, joka olisi jenkeissä äänestänyt Trumpia
Nyt ollaan käristyskupolin polttopisteessä.
Sun 🥠 on kupoli.
Miksi hellehullut kiinnostavat sinua? Eikö ole elämässä muuta? :D
Kolkka on ihan tuttu sana. Sinä sanoit kolkkaassa, jonka kantasana olisi (jos sellainen olisi olemassa) kolkkaa. Kolkka taipuu kolkassa.