Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihtoehtoja Tinderille?

Vierailija
13.07.2025 |

Erosin pitkästä suhteesta noin vuosi sitten ja viimeksi kun olin sinkku, Tinderiä ei ollut vaan deittailin Suomi24Treffien kautta. Tunnen olevani ihan hukassa nyt kun seuraa alan kaivata. 

Tinder hirvittää mua sen perusteella mitä olen siitä kuullut ja lukenut ja mietinkin että käyttääkö kukaan enää muita sovelluksia tai onko olemassa jotain esim. vähemmän tunnettuja appejä joita porukka käyttää? 

Mietin mikä olis paras vaihtoehto tällaiselle 42-vuotiaalle naiselle joka ei ole vielä vanha mutta ei ihan nuorikaan ja joka etsii seuraa jos ei nyt tositarkoituksella mutta ei mitään hähmäisiä pikasuhteitakaan vaan sillee että tutustutaan rauhassa ja tehdään mukavia asioita yhdessä eikä tarkoituksena ole hypätä sänkyyn heti. 

Kiitos jo etukäteen. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinge tai valitettavasti Tinder

Vierailija
2/5 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

:I Eikö sinun ikäluokkasi edes tutustu ihmisiin ystäviensä, harrastustoiminnan tai työn kautta. Surullista.

Mutta vastaus kysymykseesi on kuitenkin Hinge, siellä voi olla tosi tarkka mitä haluaa kun tekee käyttäjän ja tuntuu vähemmän pinnalliselta kuin tinder

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:I Eikö sinun ikäluokkasi edes tutustu ihmisiin ystäviensä, harrastustoiminnan tai työn kautta. Surullista.

Mutta vastaus kysymykseesi on kuitenkin Hinge, siellä voi olla tosi tarkka mitä haluaa kun tekee käyttäjän ja tuntuu vähemmän pinnalliselta kuin tinder

En osaa sanoa yleisesti ottaen, mutta omassa elämässäni samanikäiset ystäväni ja kaverini ovat joko väsyneitä ja kiireisiä lasten ja puolison kanssa tai itseäni nuorempia, joilla omat kuvionsa myöskin. Hirveän typistynyttä on seuraelämäni ollut viimeiset kymmenisen vuotta. Lapset ovat olleet pieniä ja niin edelleen. Olen etääntynyt vähän kaikesta. 

Itsekään en ole jaksanut enkä ehtinyt aikoihin harrastaa kodin ulkopuolella mitään salilla käyntiä kummempaa. Salilla ei tulis mieleeni lähestyä muita treenaajia. Olen ollut samassa työpaikassa yli vuosikymmenen eikä todellakaan kiinnosta työpaikkasäädöt. Suurin osa sielläkin oman ikäpolven miehistä ovat joko naimisissa tai muuten vain ei yhtään mua varten. 

Hingestä en ole koskaan aiemmin kuullutkaan. Onko se appi vai?

Mua kiinnostaisi sellainen jossa kuva ei olisi pääosassa vaan esittelyteksti. En kaipaa pinnallisuutta vaan ystävyyteen pohjaavaa yhteyttä toiseen ihmiseen. 

Vierailija
4/5 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa yleisesti ottaen, mutta omassa elämässäni samanikäiset ystäväni ja kaverini ovat joko väsyneitä ja kiireisiä lasten ja puolison kanssa tai itseäni nuorempia, joilla omat kuvionsa myöskin. Hirveän typistynyttä on seuraelämäni ollut viimeiset kymmenisen vuotta. Lapset ovat olleet pieniä ja niin edelleen. Olen etääntynyt vähän kaikesta. 

Itsekään en ole jaksanut enkä ehtinyt aikoihin harrastaa kodin ulkopuolella mitään salilla käyntiä kummempaa. Salilla ei tulis mieleeni lähestyä muita treenaajia. Olen ollut samassa työpaikassa yli vuosikymmenen eikä todellakaan kiinnosta ty

Juu, sovellushan se

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi