Saamarin kyllästyttävää. Miehet väittävät olevansa vakavalla mielellä
Deittisovelluksessa, ja silti pyytävät minua ulos keskellä yötä. 🙄 Kirjaimellisesti keskellä yötä, klo 1 aikoihin. Mikä hitto tuollaisia vaivaa? Puheet eivät ole olleet millään tavalla seksuaalisia, joten voisin periaatteessa uskoakin, että ovat vakavalla mielellä, mutta kyllä on suuri turn off, kun aikuinen mies kuvittelee että on ihan normaalia tavata YÖLLÄ 🥱 Suurin ongelma on se, että kehtaa edes kysyä noin idioottimaista asiaa. Ja kyllä inhoan deittisovelluksia, mutta ei minua lähestytä livenä, toljotetaan vain.
Kommentit (8)
Eikö sa ole koskaan kuullut, ketkä deittisovelluksessa pyörivät? Hyvää kun olet vielä hengissä. Jätä tämä ja etsi livetapahtumista tasavertaistaa. Tämä on kuin heinäsuovasta neulan etsiminen. Vaatii työtä ja lopputulos voi silti olla nolla. Mutta. Parempi yksin kun huonossa seurassa. Joka tapauksessa sinnikkyyttää tarvitaan, mutta etsi oikeasti toisenlaisista paikoista.
Sivuuta tuollaiset, älä tarraudu selllaisiin vaan estä ne vaan saman tien. Opin tämän aikanaan puhelintyössä jonne tuli paljon soittoja. Iso osa on ihan silkkaa jaskaa, ne pitää vaan osata sivuuttaa ja hoitaa minimihuomiolla. Niille ei kannata antaa huomiota, muuten jatkavat.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Eikö sa ole koskaan kuullut, ketkä deittisovelluksessa pyörivät? Hyvää kun olet vielä hengissä. Jätä tämä ja etsi livetapahtumista tasavertaistaa. Tämä on kuin heinäsuovasta neulan etsiminen. Vaatii työtä ja lopputulos voi silti olla nolla. Mutta. Parempi yksin kun huonossa seurassa. Joka tapauksessa sinnikkyyttää tarvitaan, mutta etsi oikeasti toisenlaisista paikoista.
Ööö, no minä itsekin pyörin siellä ja olen ihan normaali. Olen saanut parisuhteitakin deittisovelluksista. Aika selkeästi sanoin, ettei livenä lähestytä. 🥱
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää sua lähestymästä?
Ujous? Se etten halua lähestyä miehiä, vaan haluan että he iskevät minut? Ihmeellinen kysymys.
Up