Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän häihin ei sitten tule lapsia, ymmärrätkö?

Vierailija
13.07.2025 |

Mitään rääkyviä lapsia emme halua tunnelmaa pilaamaan. Pysyvät poissa ja sillä sipuli! Etsitte lapsillenne hoitajan ja sitten tulette nauttimaan aikuisesta menosta.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti saa järjestää juuri sellaiset häät kun haluaa. Kutsuttu sitten päättää osallistuuko vai ei.

Juuri näin. Ja mitään itkuja ei vänistä, kun puolet vieraista jättää tulematta, eikä laittanut lahjatilille mitään.

Vierailija
42/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeasti saa järjestää juuri sellaiset häät kun haluaa. Kutsuttu sitten päättää osallistuuko vai ei.

Juuri näin. Ja mitään itkuja ei vänistä, kun puolet vieraista jättää tulematta, eikä laittanut lahjatilille mitään.

Jos jättää tulematta ilman mitään todellista syytä, on se kannanotto juhlittavaa kohtaan. Ei tarvitse ihmetellä, jos jatkossa välit viilenee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos jättää tulematta ilman mitään todellista syytä, on se kannanotto juhlittavaa kohtaan. Ei tarvitse ihmetellä, jos jatkossa välit viilenee. 

Se on kannanotto kenkäleikkejä, lomapäivien haaskaamista, pakkokirkkoa ja pönötystä kohtaan. Koko hääkulttuuria. 

Vierailija
44/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Älä huoli, mulla ei edes ole lapsia. Tuon kissani.

M28

Mun häihin sais tulla mieluummin kissoja kuin rääkyviä kakaroita. Itse asiassa olisi oikein mukavaa jos häissäni olisi monta kissaa. Ja jos kissat vievät huomion niin ei haittaisi. Paitsi ehkä kissan omistajia ja kissoja. Miau.

Vierailija
45/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä- ja keski-euroopassa juhlitaan aina perheiden kesken. Ja jenkeissä myös. Ei siellä ikinä järjestettäisi häitä, joihin koko perhe ei olisi kutsuttu. Mä jättäisin tuollaiset häät välistä.

Vierailija
46/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on vanha ikärasisti.

Vierailija
47/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, entäs aikuiset lapset? Eivät ne rääy ja ovat sisäsiistejä.

Vierailija
48/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä- ja keski-euroopassa juhlitaan aina perheiden kesken. Ja jenkeissä myös. Ei siellä ikinä järjestettäisi häitä, joihin koko perhe ei olisi kutsuttu. Mä jättäisin tuollaiset häät välistä.

Älä puhu schaibaa.

Reddit on täynnä jenkkien kertomuksia lapsettomista häistä, jonne joku on kasvattamattoman palosireeninsä kielloista huolimatta raahannut hääparin toiveiden vastaisesti.

Vierailija
49/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei teidän häihin haluu edes tulla

Vierailija
50/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä.

Vierailija
51/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat tosi ärsyttävältä ihmiseltä etten tulisi mistään hinnasta, ilman lapsia enkä lapsien kanssa. En haluaisi tuollaista ystäväpiiriini joten jätä minut kutsumatta ihan suoraan. 

Vierailija
52/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksia ei pitäisi kutsua mihinkään juhliin. Ovat niin hitaita ruokajonossa, vessassa yms. Vammaiset myös jääkööt kotiin. Ruokavammaiset varsinkin. 

Esitän pyydettäessä kilometrin pituisen listan ihmisistä, joita en suvaitse! Jokainen kuuluu ainakin muutamaan ei-suvaittujen ryhmään.

Vierailija
53/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28

Tuo vaan kisu bileisiin, me tehdään siittä rukkaset talvea varten!

Vierailija
54/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsethan ne häät tekevät. Tylsät häät jollei yhtään lasta mukana.

Mä en ole tätä ikinä ymmärtänyt, Miten niin tekevät? Hääparikin on aikuisia, kaasot, bestman jne. Todella harvalla on jotain kukkaistyttöjä.

Yleensä kakarat häissä aiheuttavat vaan hämmennystä ja järjetöntä meteliä ja rauhattomuutta. Kunpa kaikki häät olisivat lapsettomia.

Vierailija
55/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon aina ihmetellyt sitä vimmaa kiskoa ne räkänokat kirkkoon ja häävastaanotolle itkemään, huutamaan ja pelmuumaan! Häät on aikuisten bileet ja piste...vain aikuisilla on oikeus huutaa, itkeä ja riehua! Nimimerkillä: Lässyä korviin eli kossua lärviin ja ulos tappelemaan! Häät on ainoa oikea paikka kiskaista lärvit ja ryhtyä kaiken kansan keskellä selvittämään vaimon kanssa parisuhde onkleemia...ja se /ne ei kuulu lapsille!

Vierailija
56/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28

Olet eläinrääkkääjä, joka tahallaan vie kissansa tressaavaan tilanteeseen. 

Vierailija
57/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28

Mun häihin sais tulla mieluummin kissoja kuin rääkyviä kakaroita. Itse asiassa olisi oikein mukavaa jos häissäni olisi monta kissaa. Ja jos kissat vievät huomion niin ei haittaisi. Paitsi ehkä kissan omistajia ja kissoja. Miau.

Mua on aina häissä kiinnostanut toisten "kissat". Sekin on muistissa vielä se blondi, piukee peppu ja kohtuu tissit...murr!

Vierailija
58/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras päätös ikinä. Rannalle jäi jotkut joilla ei ole varaa palkata lapsenvahtia(miksi lisääntyä?!). Ihanat häät. 🥰

Vierailija
59/59 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan varma, että edes haluat naimisiin? Miksi ihmeessä? Mieti vielä kannattaako?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi