Tunnetko ketään joka on naisten eliittiä: kaksi lasta, tyttö ja poika, sama isä jonka kanssa naimisissa, OK-talo ja farmari pihassa?
Kerro onko tuttavapiirissäsi eliittiin kuuluvia naisia?
Kommentit (65)
Hitsi, en kun emme mene naimisiin. Kissa ja koirakin löytyy.
on noita kulissiliitoissa olevia, esitetään onnellista
Meillä on vähän eri käsitys eliitistä.
Vaimoni ja kaikki hänen ulkomaalaiset ystävättärensä.
Tässä naapurustossa on noita todella paljon.
Mun vaimolla on kaksi kissaa, tyttö ja poika, molemmat ostanut kyllä yhdessä minun kanssani ja ollaan naimisissa. Kerrostalossakaksiossa asutaan, pihalla Tunturi-fillarit. Kelpaako nämä?
Millaisessa perheessä nykyaikana tullaan toimeen yhdellä farkulla? Ei kuulosta lainkaan eliitiltä.
naisten eliitttiä...mikä hiton aloitus tämä on!
taatusti joku satuhäät morsian!
Tunnen,2 lasta tyttö ja poika,molemmat työttömiä asuvat miehen vanhempien omakotitalossa ja Farmarina vanha 940 volvo jonka mies väittää olevan haluttu keräily harvinaisuus.
Itseni vielä pari vuotta sitten, lisänä oli toinenkin auto, ja talosta vielä merinäköala.
Nykyään edelleen samat lapset, omistusrivari, katumaasturi, mutta ei aviomiestä ja olen tosi onnellinen. Se ns. ihana aviomies oli avioliiton ja ekan lapsen jälkeen maskinsa tiputtanut oppikirjamallinen narsisti, ja tuon suhteen traumoista kesti kauan päästä, ja paraneminen jatkuu varmaan tietyssä määrin loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Käykö tyttö+tyttö?
Ei käy. Pelkät tytöt kadottaneet taidon lukea?
Aika lähellä, kaksi poikaa. Hyväksytäänkö?
Vaikka kuinka monta. Itse en kuulu näihin.
Äidilläni oli nuo kunnes isän alkoholismi otti vallan ja tuli ero. On elänyt sinkkuna siitä lähtien 15 vuotta. Treffeillä on käynyt mutta veikkaan riman olevan aika korkealla, että alkaisi suhteeseen. Isä oli hänen elämänsä mies kunnes viina vei. On kuitenkin elänyt onnellista elämää, saa olla meidän lasten kanssa paljon tekemisissä ja puuhailee kaikenlaista muutaman läheisen ystävänsä kanssa.
Muuten kyllä, mutta meillä on 2 maasturia pihassa. Ihan oikeasti, rehellisesti joka ikinen päivä ihmettelen olenko tosiaan näin onnellisessa tilanteessa. Mutta lähinnä ihmettelen sitä, että minulla on aidosti onnellinen, rakastava avioliitto, jossa haluan elää ja olla ja miten minulla voi olla kaksi tervettä lasta? Kaikki muu on vain ylimääräistä kuorrutetta kakun päällä.
Tuohan kuulostaa suorastaan painajaismaiselta elämältä. Kaikki mahdolliset kahleet ja häkki vielä ympärillä.
Onko ylipäätään olemassa jotain eliittiä?
Käykö tyttö+tyttö?