Mikäs yleinen intiimivaiva nyt miehillä on?
On maksumuurin takana, niin voisitteko miehet tulla tänne kertomaan!
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Impotenssia käsitellään tuossa artikkelissa.
Ylenmääräinen p0rnon kulutus vie miesten voimat ja halut. Enemmänkin kuulemma psykologiaa kuin fysiologiaa.
Miehiltä valvomaton netinkäyttöoikeus pois. Salasanat vaimoille/äideille. Saadaan syntyvyys taas nousuun.
Ei saada, vaimoilla on aina pää kipeä kun seisois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysä muna.
Tämä. Mä nakkasin mäkeen äijän jolla ei seissyt kunnolla, eikä se edes halunnut ottaa nappeja kun niistä tuli outo olo.
Sun kanssa on vaikeaa kiihottua, koska makaat kuin katolta heitetty mätä päärynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Likainen pylly.
Yleinen mutta hoituu käskemällä äijä pesemään itsensä.
Halut on jo menneet siinä vaiheessa kun joutuu miestä äitimään.
Sepä se. Mulla menee jo siinä kohtaa jos mies haisee. Jos ei se osaa peseytyä, good bye.
Perseenhajuinen sohva never again.
Mulla kaks pidempää suhdetta ja molemmat oli liian aikaisin laukeavia.. miten voikin olla niin huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaks pidempää suhdetta ja molemmat oli liian aikaisin laukeavia.. miten voikin olla niin huono tuuri.
Olet liian kuuma beibe!
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tuosta, jatkavat strap-onilla.
Vierailija kirjoitti:
"Tough luck, Scarlett"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eivät jatka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eivät jatka
NO pitäisi jatkaa, jos kerran yhdyntä on se mitä nainen haluaa. En kyllä tiedä miksi haluaisi, mutta kaiketi sellaisia naisia on. Jos mies ei itse pysty, sitten ottaa apuvälineitä, tietenkin. Tekomuna peliin jos oma ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Löysä muna.
Eikö sulla raukalla ole kullia sääliksi käy jos munalla yrität tökkiä.
Vierailija kirjoitti:
Löysä muna.
Ei ole, mutta testikkelit hikoavat. M51
Vierailija kirjoitti:
Minulla on iso penis.
Minulla vielä isompi. M51
Minun exällä nalli paloi tosi nopeasti mutta eipä haitannut yhtään. Ei ollut syy eroon lainkaan. Minäkin tulen nopeasti kun olen sopivan kiihottunut jä hän osasi kyllä todella saada minut siihen pisteeseen ennen yhdyntää. Kesti joskus tyyliin 5sek ja molempia nauratti kun ennätettiin tulla siinä ajassa. Jäi ihanat muistot näistä.
Vierailija kirjoitti:
Likainen pylly.
Likainen pylly kiihottaa.
-TOP Sonni
On se se. Muna löystyy kun ruikkii reisille, toope.