Voiko nainen lähettää Tinderissä miehelle sen ekan viestin?
Vai onko se ehdottomasti nou nou?
Kertoisitteko kokemuksianne?
Minulla ollut useita mätchejä jo useamman päivän.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ei voi, koska useilla lukee etteivät lähetä ensimmäistä viestiä.
Ihan oikeastiko?
Itse lähetän aina jos tulee match. Jos minulla on jo keskustelua jonkun kiinnostavan kanssa ja joku matchää minut eikä aloita keskustelua jätän matchin roikkumaan ja aloitan keskustelun jos hylkään aiemman.
T: nainen
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei vastaa kukaan.
t. Naine
Mitä kirjoitat?
ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei vastaa kukaan.
t. Naine
Tässä. Kysy mitä haluat.
t. Miäs
Kun liityin Tinderiin, niin lähetin päivässä n. 5 viidelle miehelle ensimmäisenä viestiä, ennen kuin tärppäsi.
Sanotaanko noin, että puolet vastasi, mutta harvojen kanssa tärppäsi. Sitten kun aloin aktiivisesti kirjoittelemaan joidenkin kanssa niin en enää matchannut tai lähettänyt viestejä.
Nykyään en tosin siellä enää ole. Tuo kokeilu oli ihan tarpeeksi.
No ei tietenkään voi koska sitten nainen on likainen lunt tu. Oli eräskin tilanne missä nainen kehui lisäävänsä miehen ja naisen kavereihinsa somessa mutta kas kun vain nainen sai sen kaverikutsun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei vastaa kukaan.
t. NaineTässä. Kysy mitä haluat.
t. Miäs
En kysy. Kerro itsestäsi.
Tinderistä en tiedä mitään, mutta tosielämässä voi ja kokemukseni mukaan tämä on yleensä hyvä enne suhteen syntymiselle.
Noniin Ap on kesämielellä, laitoin kaikille mätcheille viestiä. Olinkin saanut mätchin heidän kanssa. Eli jonkun teorian mukaan voi ajatella, että oli minun tehtävä viestittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei vastaa kukaan.
t. NaineTässä. Kysy mitä haluat.
t. Miäs
En kysy. Kerro itsestäsi.
Olen pitkä ja pitkähiuksinen 'sporttimies', tykkään kauniisti pyöristyneistä naisista ja kohtelen kakkia kuten haluan itseäni kohdeltavan. Itken ainoastaan, jos lemmikkieläimeni kuolee, en ikinä muulloin. Haaluatko kertoa itsestäsi jotain?
Oon lähinnä seksiseuraa hankkinut Tinderistä ja usein lähetän sen ekan viestin. Toimii hyvin. N31