Naiset kehuvat yleisesti rumia ja lihavia naisia somessa
Onko tässä taka-ajatuksena se, että jos kovasti kehumalla saadaan yleinen mielipide rumien ja/tai lihavien naisten suhteen muuttumaan positiivisempaan suuntaan, niin he itsekin olisivat viehättämpiä muiden silmissä?
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Ap kokee olevansa jonkinlainen virallinen kehupoliisi, joka valvoo, että ihmisiä kehutaan hänen oman päänsä sisällä kehittämänsä kehutaulukon mukaan?
Älä hyökkää henkilöön. Minä esitin kysymykseni yleisellä tasolla. Eivät naiset minun nähdäkseni samalla vimmalla rumia ja lihavia miehiä kehu ja puolustele.
Vierailija kirjoitti:
Se on feikkiä. Naisten todelliset ajatukset ylipainosta ja rumuudesta käy ilmi kun katsoo miten he kommentoivat miesten ulkonäköä.
Teorian mukaan rumat ja läskit naiset halutaan pitää pois kilpailusta kehumalla heitä ja antamalla ymmärtää että mitään ei pidä muuttaa kun ovat niin upeita läskeineen. Itse kyllä itkevät jos muutama kilo tulee lisää.
Eikö rumat ja läskit naiset ole automaattisesti poissa mielikuvituskilpailustasi? Miehistäkö tässä muka kilpaillaan :D Mahtava palkinto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kokee olevansa jonkinlainen virallinen kehupoliisi, joka valvoo, että ihmisiä kehutaan hänen oman päänsä sisällä kehittämänsä kehutaulukon mukaan?
Älä hyökkää henkilöön. Minä esitin kysymykseni yleisellä tasolla. Eivät naiset minun nähdäkseni samalla vimmalla rumia ja lihavia miehiä kehu ja puolustele.
Millälailla henkilöön? Esität omia mielipiteitäsi ehdottomana totuutena ja vaadit muita toimimaan niiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myös hoikkia ja kauniita. Naiset on mukavia ihmisiä.
Naiset on teennäisiä. Sitten selän takana kuitenkin haukutaan toisia.
No tätä mä vähän pelkäsinkin. Kiitos että vahvistit asian.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tätä mä vähän pelkäsinkin. Kiitos että vahvistit asian.
- ap
Kiva, kun itse "vahvistat" omia höpömielipiteitäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Mitä he kirjoittavat miehistä?
Kehuvat kun aihetta on.
Eivät kehu koska mies alkaa heti ahdistelemaan ajatellessaan että nyt on antautuva nainen edessä.
Mua aina naurattaa kun luen täällä vauvapalstalla väitetään naisien olevan niin kateellisia. Hyvin harva oikeasti on ulkonäöstä kateellinen. Meidän suvussa on paljon malleja ja paljon missejä, eikä kukaan ole samaa mieltä, että naiset olisivat kauniille jotenkin koko ajan kateellisia. Somessa kehutaan kyllä kaikkia ja minusta sen kuuluu ollakin niin. Jos ihmisellä on hänestä hyvä kuva, miksi ei kehuisi. Se ei ole kenenkään muun kaudesta pois, jos he ovat onnistuneet kuvissa. Itse en tosin ole somessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuvat kun aihetta on.
Eivät kehu koska mies alkaa heti ahdistelemaan ajatellessaan että nyt on antautuva nainen edessä.
Ok. Hienosti alleviivasit naisten miesvihan.
Kuinka huono itsetunto sulla ap on, jos sun pitää olla kateellinen siitä että joku haluaa olla toiselle kohtelias ja sanoa jotain mukavaa?
Eikö sua lapsena kehuttu ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka huono itsetunto sulla ap on, jos sun pitää olla kateellinen siitä että joku haluaa olla toiselle kohtelias ja sanoa jotain mukavaa?
Eikö sua lapsena kehuttu ollenkaan?
Miksette te palstanaiset osaa keskustella aiheesta hyökkäämättä henkilöön? Ihan älytöntä. Tehän olette kaikki akateemisia.
Vierailija kirjoitti:
Yks tantta kehui aina korostuneesti mun kaveria, ja jätti mut tarkoituksella kehumatta. Kateus...
Kateus, jota koet kaveriasi kohtaan siis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehuvat kun aihetta on.
Ok. Hienosti alleviivasit naisten miesvihan.
Aloituksesi on naisvihaa. Kun katsoo kaikkea patriarkaatinvaaleansinisten lasien läpi, todellisuus hämärtyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset kehuvat lihavia naisia, niin eikö silloin miesten pitäisi kehua lihavia miehiä? Ja koska miehet haukkuvat lihavia naisia, niin onhan se ok, että naiset haukkuvat lihavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yks tantta kehui aina korostuneesti mun kaveria, ja jätti mut tarkoituksella kehumatta. Kateus...
Kateus, jota koet kaveriasi kohtaan siis?
Ap "naisena" esittää näitä väitteitä. Kukaan nainen ei oleta olevansa oikeutettu kaikkiin kehuihin maailmassa, eikä kutsu tuttaviaan tantoiksi. Ap:lla on ei ole vaikeaa vain miehenä, vaan myös "naisena". Uhri aina ja ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naiset kehuvat lihavia naisia, niin eikö silloin miesten pitäisi kehua lihavia miehiä? Ja koska miehet haukkuvat lihavia naisia, niin onhan se ok, että naiset haukkuvat lihavia miehiä.
Millä logiikalla naisten käyttäytyminen tarkoittaa sitä, että miesten pitäisi käyttäytyä samalla tavalla? Naisen logiikallako?
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvä merkki jos nainen sen sijaan haukkuu?
Eikö teikänainen näe mitään muuta vaihtoehtoa kuin kehumisen tai haukkumisen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä logiikalla naisten käyttäytyminen tarkoittaa sitä, että miesten pitäisi käyttäytyä samalla tavalla? Naisen logiikallako?
Tosiaan, naisten ei kannata ottaa mallia miesten käyttäytymisestä. Vangeista 9/10 on miehiä ja se johtuu ihan miesten ongelmasta käyttäytyä ihmisiksi. Mutta naisten ei kuitenkaan ole pakko lampaana ainakääntää toinenkin poski miehille, jotta he saavat lyödä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se hyvä merkki jos nainen sen sijaan haukkuu?
Eikö teikänainen näe mitään muuta vaihtoehtoa kuin kehumisen tai haukkumisen?
Kaverin ignooraaminen? Miten ihmeessä ap saa naisten harrastamasta kaverien kehumisesta itselleen aikaan hirveän ongelman, vaikkei ole nainen ja asia ei mitenkään koske häntä.