Finluft erittäin huono kokemus
Finluft. erittäin huono kokemus ilmanvaihtoremontista
Tilasin Finluftilta ilmanvaihtoremontin, ja kokemus oli valitettavasti kaikin puolin negatiivinen. Ilmanvaihto ei edelleenkään toimi kunnolla, ja ikkunoista valuu vettä sisälle, mikä viittaa suoraan virheelliseen asennukseen tai puutteelliseen suunnitteluun.
Olen ollut yhteydessä yritykseen useita kertoja, mutta asiakaspalvelu ei vastaa soittoihin eikä sähköposteihin. Kun viimein sain yhteyden, sain vastaukseksi uhkailevaa ja ylimielistä käytöstä, vaikka esitin täysin asiallisen korjauspyynnön.
Tämä ei ole hyväksyttävää asiakaspalvelua eikä vastuullista liiketoimintaa. En voi suositella Finluftia kenellekään viallinen työnjälki, huono asiakastuki ja uhkailuun vivahtava viestintä ovat täysin sopimattomia millekään palveluntarjoajalle.
Kommentit (2)
Finluftin toiminta on ollut kokemukseni perusteella erittäin epäluotettavaa. Asiakaspalvelu ei vastaa viesteihin, takuukäytännöt ovat epäselviä ja laitteet lakkaavat toimimasta pian takuuajan päätyttyä aivan kuin suunniteltu vanheneminen olisi osa liiketoimintamallia. Ostoprosessi voi aluksi vaikuttaa sujuvalta, mutta ongelmat alkavat heti, kun jokin menee pieleen. Kuluttajaa pompotellaan ja vastuuta vältellään. Herää kysymys: pitäisikö tämän kaltaisten toimijoiden antaa jatkaa Suomessa lainkaan? Suosittelen kaikkia harkitsemaan erittäin tarkkaan ennen kuin sitoutuvat mihinkään tämän yrityksen kanssa.
Ok.