Missä iässä huomasit että pylly alkaa mennä lyttyyn vaikka kuinka oikeaoppisesti treenaisi
Kommentit (26)
Kyllä treeni reilu nelikymppisenä vielä auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa loppuun saakka, tietysti, mutta onko selvästi jo menettänyt sitä muotoa mihin ylsi kymmenen vuotta sitten?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa loppuun saakka, tietysti, mutta onko selvästi jo menettänyt sitä muotoa mihin ylsi kymmenen vuotta sitten?
En ole niin kiinnostunut perseeni tutkimisesta ja muodon analysoimisesta että olisin viitsinyt perehtyä.
Tuossa pari vuotta sitten huomasin muutoksen, olen nyt 48. Itselläni saattaa syynä olla se että haluan pitää vyötärön kapeana joten saatan syödä vähän liian vähän. Aiemmin kuitenkin se vielä riitti myös tarakkaosastoa ajatellen :)
Mikä pylly vaan kelpais tuohon naamarin piälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole katsonut takalistoani. Pääasia, että menee Leviksiin. Arvostan levispeppua, en hehtaaripeppua.
Kuudennella kymmenellä ja ei ole lytyssä. Miksi se menisi lyttyyn, jos liikut edelleen? Mihin ne lihakset katoaisi jos siellä sellaiset on?
Et treenaa oikeaoppisesti jos menee lyttyyn
Vierailija kirjoitti:
Kuudennella kymmenellä ja ei ole lytyssä. Miksi se menisi lyttyyn, jos liikut edelleen? Mihin ne lihakset katoaisi jos siellä sellaiset on?
Kyllä ne väkisinkin alkaa huveta vaikka tekisi mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vanhemmaksi treenaat, sen parempi tulee. Jos on läskiä, niin se alkaa roikkua. Miten kiinteä lihas voisi roikkua?
Ei kiinnosta oman eikä muiden pyllyn muodot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä. Syöt väärin jos ne karkaa johonkin. Ainakaan kasviproteiinilla tehty ei katoa mihinkään.
Kovasti selluliittia tulee kyllä vanhemmiten siihen lihaksen päällekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri mieltä. Syöt väärin jos ne karkaa johonkin. Ainakaan kasviproteiinilla tehty ei katoa mihinkään.
Ei syöminen auta, kun on vaihdevuodet ja hormonit häviää. Meiltä rintasyöpäpotilailta on hormonit kielletty ja omatkin blokattu lääkkeillä vielä.
Mulla oli aina lättäpylly kun ei ollut lihaksia ja olin sellainen laiha sohvaperuna koko nuoruuteni. Vuosi sitten aloin käymään salilla ja nyt tänä keväänä katsoin että mitä ihmettä, mullahan on ekaa kertaa elämässäni pyöreä, hyvännäköinen pylly. Se ei ollut tavoite, mutta en valita. Olen 49.
Ei ole tullut seurattua omaa pyllyä.
En näe omaa persettäni, mutta hyväksi on viimeksi eilen sanottu. Olen 55 vuotias.
108