Miten kukaan kehtaa käyttää push-up-rintsikoita?
Testasin huvikseni ja lopputulos oli aivan naurettavan feikki. Rinnat töröttää yläviistoon ja on ihan kummallisen korkealla, suunnilleen kainalon kohdalla.
Kommentit (28)
no pikajuoksussa voi käyttää, niin voittaa kaikki rinnanmitalla.
Vierailija kirjoitti:
Ne on tarkoitettu avokaulaisten vaatteiden alle. Kyllä minusta sopii pienirintaisille hyvin, mihin ap kuuluu myös. Omat pienet rintani ovat kaukana toisistaan ja liivit kokoavat ne yhteen, tulee tissivako ja se on hyvän näköinen vaikka juhlamekon kanssa.
Miehet eivät kiinnosta minua🌈
Esimerkiksi vietnamilainen ao dai ei ole avonainen, mutta sen alla kuuluu käyttää push-upeja. Ei mitään megatopattuja, mutta missään nimessä rinnat eivät saisi roikkua.
Saa käyttää mutta ei saa jäädä kiinni. siis ennen kuin on tarkoitus alkaa kuksimispuuhiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettavalta se näyttääkin jos jotain jättimeijereitä yrittää ylös tunkea.
Ei mun 70C ole jättimeijereitä nähnytkään ja ylhäällä ne on jo ilman liivejäkin. En tiedä kenelle noi sitten oikein sopii.
Ap
Oisko ne eri malliselle ihmiselle? Sellaiselle jolla ei nouse ne tissit olkapäille asti.
Eli ilmeisesti sitten sellaiselle, jolla rinnat on lähempänä napaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on tarkoitettu avokaulaisten vaatteiden alle. Kyllä minusta sopii pienirintaisille hyvin, mihin ap kuuluu myös. Omat pienet rintani ovat kaukana toisistaan ja liivit kokoavat ne yhteen, tulee tissivako ja se on hyvän näköinen vaikka juhlamekon kanssa.
Miehet eivät kiinnosta minua🌈
Esimerkiksi vietnamilainen ao dai ei ole avonainen, mutta sen alla kuuluu käyttää push-upeja. Ei mitään megatopattuja, mutta missään nimessä rinnat eivät saisi roikkua.
Mikä on ao dai? Kansallispuku?
Vierailija kirjoitti:
Niillä tarkoitus houkutella miehiä 😉
Moni mies menee lankaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niillä tarkoitus houkutella miehiä 😉
Moni mies menee lankaan!
Vai ansaan?
https://i.ytimg.com/vi/IgAdoiGA6NY/maxresdefault.jpg
Minusta toimii hyvin