Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valmistuin toukokuussa sairaanhoitajaksi ja nyt jo otin muutaman avoimen amk:n kurssin

Vierailija
11.07.2025 |

Yhdestä avoimesta amk:sta otin yhteensä viisi yhden op:n kurssi liittyen hoitoalaan. Ilmaisia kursseja. Lisäksi on yksi avoimen yliopiston kurssi jonka otin jo aiemmin.

En tiedä miksi olen hullu ja heti jatkan opiskelua vaikka ajattelin, että ei enää koskaan. No nyt sitten kuitenkin tosiaan otin nuo kurssit. Nyt ei toki ole paniikkia saada opintoja kasaan ja kurssit ilmaisia. Hyödyttää kyllä omaa työtä eikä oppiminen pahaksi ole. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan ymmärrä aloituksen pointtia. Minulla lähes koko ajan menossa joku kurssi, koska opiskelu on minulle harrastus. Ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä. 

Vierailija
22/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että opiskelet vielä Yamkin tai maisterin. Mikään opiskelu ei ole haitaksi, ja avoimessa ei tarvii stressata arvosanoista. :)

Kyllä tarvitsee jos aikoo ne paperit liittää YAMK/YLIOPISTO  hakemukseen.

Niitä paikkoja on rajoitetusti eli todistus ja hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan olla että opiskelet vielä Yamkin tai maisterin. Mikään opiskelu ei ole haitaksi, ja avoimessa ei tarvii stressata arvosanoista. :)

Yamk:ssa pitää olla 2 vuotta työkokemusta. AP kipin kapin kentälle duuniin. Tuolla alalla alaiset edellyttää että johtajalla on itsellään kokemusta töistä. Muuten ne ei arvosta - ikinä.

Oikotietä onneen ei ole. Sinne vaan tekemään sh:n töitä.

Etkö osaa lukea:

"Mulla on koko ajan ollut työpaikka. Siirryin vain lähihoitajasta sairaanhoitajaksi jo ennen valmistumista. Nyt olen ihan palkallisella kesälomalla."

"Ap"

Vierailija
24/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä usko, että jaksan enää noita. Lisäksi tuli lopuksi huonoja arvosanoja oman elämän vaikeuksien vuoksi joten en usko edes pääseväni yliopistoon. Avoimessa ei tosiaan tarvitse stressata arvosanoja ja koska ilmaisia kursseja niin ei haittaa vaikka jäisi kesken.

Ap

Avoimen väylää pitkin voi päästä, vaikka on huono todistus. 

EI PÄÄSE! Paikkoja on rajoitetusti, tulee olle hyvät tulokset opiskeluista.

Vierailija
25/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihan ymmärrä aloituksen pointtia. Minulla lähes koko ajan menossa joku kurssi, koska opiskelu on minulle harrastus. Ei siinä mielestäni ole mitään ihmeellistä. 

Ja sinä olet se mittari, mihin kaikkien tulee itseään verrata? Luoja että osaakin ärsyttää ihmiset jotka näkevät kaiken aina omasta näkökulmastaan, ja olettavat kaikkien ajattelevan ja toimivan kuten itse tekee. Se oma tapa on ainoa oikea, ja kaikki jotka ei tee tai ajattele niin, tekee siis väärin tai on outoja.

Vierailija
26/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet se mittari, mihin kaikkien tulee itseään verrata? Luoja että osaakin ärsyttää ihmiset jotka näkevät kaiken aina omasta näkökulmastaan, ja olettavat kaikkien ajattelevan ja toimivan kuten itse tekee. Se oma tapa on ainoa oikea, ja kaikki jotka ei tee tai ajattele niin, tekee siis väärin tai on outoja.

Ei tuossa lukenut mitään mittarista, johon kaikkien pitäisi itseään verrata. Turhaan kiukuttelet, kun ihan itse kuvittelit asiat, joista mesoat. 

Vierailija
27/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa tuossa luki, että kaikkien pitää verrata itseään minuun? Lähinnä vain ihmettelin, mikä pointti on siinä, että kertoo keskustelupalstalla aloittaneensa pari kurssia. 

t. lainaamasi

Vierailija
28/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulee maksulliseksi nämä tätien tuplatutkinnot.

Ei tarvii veronmaksajien maksaa montaa koulutusta sekä palkkaa.

Oletko oikeasti noin yksinkertainen?

Avoimen yliopiston kursseja on ilmaisia JA sitten maksullisia.

Ne eivät oikeuta tutkintoon!

Ottakaa selvää ennekuin alatte inisemään!

Vierailija
29/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa tuossa luki, että kaikkien pitää verrata itseään minuun? Lähinnä vain ihmettelin, mikä pointti on siinä, että kertoo keskustelupalstalla aloittaneensa pari kurssia. 

t. lainaamasi

Lopeta jo aikuinen ihminen. Tämä on keskustelupalsta ja täällä on paljon huonompiakin aloituksia kuin ap:n tekemä. Jos häiritsee, niin älä lue tätä ketjua. Niin yksinkertaista. Vai onko joku pup pa yms. muut paska-aloitukset parempia?

Vierailija
30/30 |
14.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tulee maksulliseksi nämä tätien tuplatutkinnot.

Ei tarvii veronmaksajien maksaa montaa koulutusta sekä palkkaa.

Oletko oikeasti noin yksinkertainen?

Avoimen yliopiston kursseja on ilmaisia JA sitten maksullisia.

Ne eivät oikeuta tutkintoon!

Ottakaa selvää ennekuin alatte inisemään!

Mitä sä mulle raivoat?! Raivoa tuolle joka aukoi päätänsä tätien tuplatutkinnoista äläkä mulle joka sanoi tuota ääliötä yksinkertaiseksi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan