Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä pitkäikäisiä esineesi TULEVAISUUTEEN nähden, minkä kapineidesi uskot jäävän käyttöön jälkeesi?

Vierailija
11.07.2025 |

Ostin tuollaisen Fiskarsin kirveen ja myyjä sanoi että käytännössä voisi antaa kirveellä tuhansien vuosien takuun!

Myös vasarat, lautaset, lasit, astiat varmaan tulevaisuudessa yhtä käyttökelpoisia kuin nyt; osa muovikipoista ja vaikkapa ämpäreistä voi olla käytössä vielä tuhansienkin vuosien päästä.

Minkä uskot olevan pitkäikäisin esine joka on hallinnassasi?

(Aplla siis tuo kirves ja kiuaskivet ja lempihaarukkani joka siro ja kaunis umpimetallinen haarukka ilman irtonaisia koristeluja, sillä voidaan tulevaisuudessa jopa syödä muiden planeettojen olentojen lihaa tai heidän kasviksiaan🤗)

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on isoisän kirves, johon isä vaihto varren ja minä terän! Jotta ikuinen on!

Vierailija
22/23 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, että metalliset sukkapuikot jäävät jälkeeni käyttökelpoisina ja ovat sitä ties miten pitkään.

Kyllä. Ja virkkuukoukku, juustoraastin ja valkosipurinpuristin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovi ei ole ikuista, kellastuu ja haurastuu aikaa myöten. Nythän jo muutaman vuosikymmenen ikäiset muoviosat ovat niin hauraita että särkyvät jo hipaisustakin.

Jotain saattaisi minun jälkeen jäädä, kuten syntyessäkin on varmasti ollut ennen minua valmistettuja tavaroita, mutta tuskin mikään tavaroistani ikuisesti kestäisi.