Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kuvitteli että saa tänään lähteä viihteelle.

Vierailija
11.07.2025 |

Sanoin sille että se pitää vahtia lasta kymmeneen ja sitten siivota  ja pestä kaksi koneellista pyykkiä koska minä olen töissä. Ei sitä niin vaan lähdetä  kun kotitöitä on tekemättä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset pessyt aamulla ennen duunia? 

Vierailija
22/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista roskaa joka äänestää persuja jos sattuu olemaan tarpeeksi selvänä vaalipäivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh! Onneksi tein jo nuorena päätöksen, että en aio koskaan muuttaa kenenkään kanssa yhteen enkä aio myöskään hankkia lapsia. Siten elämässä pääsee PALJON helpommalla.

Vierailija
24/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkoista roskaa joka äänestää persuja jos sattuu olemaan tarpeeksi selvänä vaalipäivänä.

Sinä se et ole nähnyt selvää päivää vuosikausiin.

Vierailija
25/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi perheellisen miehen kuuluisi lähteä perjantaisin liikenteeseen kun kaveritkin lähtee? Tuossa vaiheessa jatkuva kaverilauman kanssa rymyäminen kuuluu olla teinivuosien historiaa.

Suomalaiset perheelliset elävät kuin parikymppiset sinkut, varsinkin jotkut miehet ovat suorastaan kakaramaisia. Sen huomaa kun asuu muualla jonkun aikaa. 

Miksi perheellinen ei voisi käydä viihteellä kavereiden kanssa? Voi mennä yhdessä puolisonkin kanssa. Ihan normaalia elämää. Eikä tässä mistään jatkuvasta viihteellä käymisestä kirjoitettu.

N46

Loppuiko weeteeämmän aivokapasiteetti kesken? "Koska vaimo on töissä ja heillä on pieni lapsi, jota pitää hoitaa". 

Mikä sulla on hätänä? Mä kirjoitin täysin asiallisesti ja sä alat lapsellisesti haukkumaan mua. En ole mikään wt-äm mä. Se, että sä käytät tuollaista kieltä kertoo vain susta itsestä.

Mä kirjoitin yleisellä tasolla, mutta eihän sun äly siihen riittänyt. 

N46

Vierailija
26/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kuuluu hoitaa kotia eikä juopotella jossain baarissa. Ei tule kuuluunkaan että mieheni menisi baareihin. Kotona on ihan tarpeeksi tekemistä koska meillä on kaksi lasta ja ne tarvii ruokaa 4 kertaa päivässä. Sitten pitää vahtia että ne tekee läksyt ja käy harrastuksissa. Pyykkiä tulee paljon joten miehen tehtävä paljon kotitöitä koska minäkin käyn töissä

Vierailija
27/27 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pidetään kotona. Miehet pettää heti kun pääsevät viihteelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän