Miksi yli-isorintaiset naiset kuvittelee
Että muut pitävät heitä jotenkin erikoisena? Itselläni on ollut tuttuna jo pari erittäin ylipainoista, isokokoista naista joilla isot rinnat ja ovat kiusanneet minua, että kuulemma miehet tykkää Heistä enemmän. Itse olen pieni, kauniimpi, tiimalasikroppainen nainen josta moni mies tykkää mutta ei ole tarvetta väittää muille että miehet pitää enemmän minusta kun heistä.
Yhteistä näille naisille on ollut iso ylipaino, iso vatsa ja ilmeisesti suuret rinnat joita en ole ylipainon ohella edes huomioinut.
Olen kuullut tällaiselta naiselta olevani mm. liian isopeppuinen. :'D
Kommentit (3)
Ja muodokkaalla voi olla iso takapuoli hoikkanakin, ym.
On teillä ongelmat, reilun viikonpäästä mulla ei ole kuin yksi rinta.
Miksi yli-isorintaiset.... Ja kuvailet pari läskiä ilkeää naista jotka ovat ikävä kyllä päässeet eksymään lähipiiriisi ja vielä puhuvat törkeyksiä muista.
Minulla on isot rinnat (olen hoikka) ja kyllä niistäkin saa haukkuja kuulla, siis yleisellä tasolla lähinnä vaikka onpa ollut sellainen epäonni että itseinhoiset sukulaisnaisetkin ovat näitä haukkuneet jo ihan lapsuudestani lähtien. Samoin koulussa pari ääliötä kiusannut. Aikuisena voi toki valita seuransa paremmin.
P.S. rankasti ylipainoisellakin voi olla ihan pienet tisut jos oikein huono tuuri käy, rinnat eivät kasva mitenkään automaattisesti kokoa jos lihoaa. Olisi rintsikoiden koot melko simppelit jos rasvakudoa tai rotevuus edes suunnilleen määrittelisi rintojen koon.