Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihanhallintaongelmainen mies hyökkäsi pyöräilijänaisen

Vierailija
11.07.2025 |

kimppuun ja löi tämän kahdesti katuun. Nainen oli erehdyhsessään pyöräillyt jalkakäytävällä, kuitenkaan aiheuttamatta vaaraa kenellekään. Mielestäni tällaiset miehet pitäisi hakata sairaalakuntoon, ihan vaan opetukseksi.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/22bb4bb5-b1e6-44ff-ba11-607e875a918c

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raivohulluja riittää. Itse kohtasin koiran kanssa lenkillä hullun pyöräilijän joka ajoi tahallaan minua päin, onneksi se ei ollut autolla liikenteessä, olisin vainaa.

M 50

Vierailija
2/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten puhutaan, kuinka naiset ovat muka niitä ylitunteellisia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtaja. Eli kokoomuslainen.

Vierailija
4/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin toiminut itse täysin samalla tavalla, varsinkin kun pyöräilijä jatkoi jalkakäytävällä ajamista huomautuksesta huolimatta.

T: pyöräilijöihin kyllästynyt

Vierailija
5/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei sitten tainnut saada sakkoa väärässä paikassa ajamisesta,

Vierailija
6/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis tuokin hajupil lu ittuun

Vierailija
7/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin toiminut itse täysin samalla tavalla, varsinkin kun pyöräilijä jatkoi jalkakäytävällä ajamista huomautuksesta huolimatta.

Pyöräilijät ovatkin usein niitä ylimielisiä ja röyhkeitä liikenteessä, mutta tällä kertaa kävelijällä meni kuppi nurin ja nolasi itsensä. 

Vierailija
8/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijät ovatkin usein niitä ylimielisiä ja röyhkeitä liikenteessä, mutta tällä kertaa kävelijällä meni kuppi nurin ja nolasi itsensä. 

Suojeli lapsiaan väärässä paikassa ajaneelta pyöräilijätlä, ei nolannut itseään. Itse samassa tilanteessa en katuisi tekoani ja maksaisin sakot iilomielin.

Vierailija
9/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spandexeja kammoan. Nopeita. Ylimielisiä. Jäykkiä.

Vierailija
10/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä onkin, että niiden pitää ajaa keskellä tietä ja useampi rinnakkain. Kun taas normaalipyöräilijät ajaa peräkkäin ja tien reunan vieressä. Tavallisille pyöräilijöille annan aina reilusti tilaa ja väistän kaukaa autolla, spandexien ohi ajan ihan hipoen enkä hiljennä.

Vierailija
11/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei sitten tainnut saada sakkoa väärässä paikassa ajamisesta,

Yhteiskunnan kannalta on tärkeintä saada rangaistus pahoinpitelijälle.

On yhteiskunnan intressi jättää tuossa väärässä paikassa pyöräillyt ilman rangaistusta, koska me ei haluta että uhri jättäisi vakavan rikoksen ilmoittamatta tai yrittäisi haitata sen tutkintaa suojellakseen itseään ettei hän saa tuomiota paljon lievemmästä rikoksesta.

Vierailija
12/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suojeli lapsiaan väärässä paikassa ajaneelta pyöräilijätlä, ei nolannut itseään. Itse samassa tilanteessa en katuisi tekoani ja maksaisin sakot iilomielin.

Taisi lähinnä nolata itsensä lapsensa nähden ja samalla hankki itselleen kyseenalaisen merkinnän poliisin taholla. Ei liene mahdotonta sekään, että joskus nimi tulee julki ja samalla hankaloituu työurallaan jatkaminenkin.

Vierailija
13/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä onkin, että niiden pitää ajaa keskellä tietä ja useampi rinnakkain. Kun taas normaalipyöräilijät ajaa peräkkäin ja tien reunan vieressä. Tavallisille pyöräilijöille annan aina reilusti tilaa ja väistän kaukaa autolla, spandexien ohi ajan ihan hipoen enkä hiljennä.

Ohitatko myös muut autot ihan hipoen? Urpo.

Vierailija
14/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa sattui uhriksi nainen, ei mitään tarkoituksellista siinä asiassa. Ei kerrassaan mitään! Yksittäistapaus!

Vierailija
15/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti viranomaistaho teki lasun, koska ei yhtään kuulosta hyvältä että tuollaisella kilipäällä on lapsia.

Vierailija
16/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä Persuissa on puhuttu siitä että polkupyörät eivät kuluta bensaa ollenkaan. Herättää ansaittua raivoa kyllä. Myös sähköautot syttyvät tuleen ja tuulivoima räjäyttää lepakot ja häiritsee valaita kuten Trump on sanonut.

Vierailija
17/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vaan myydä se mersu ja hankkia itsekin pyörä, niin ymmärrät ehkä vähän paremmin heidänkin näkökulmaa.

Vierailija
18/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spandexia mies ei olisi uskaltanut töniä, kun heillä on monesti sama puoluekirja. Sen sijaan ulkomaalainen satunnainen pyöräilijänainen oli helppo kohde.

Vierailija
19/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole syytä hakata ketään. Miehestä on kuva, joku ehkä tunnistaisi kuvasta.

Vierailija
20/22 |
11.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko hakkaajamies suhtautunut eri tavalla, jos pyöräilijä olisikin ollut mies? Luultavasti tuo ei olisi noteerannnut pyöräilijän liikennerikkomuksia lainkaan. 

Pohdin myös, kuinka usein ottaa pataansa tämän hakkaajamiehen vaimo, jos nyrkki on noin herkässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan