Mies! Mitä ajattelet jos tuttu nainen painautuu kunnolla vartaloasi vasten
halatessa. Onko seksuaalista? Siis ihan kunnolla niin, että painautuu ihan kiinni ja työntää tissit rintakehääsi vasten.
Tulkitsisitko ystävällisyydeksi vai himoksi?
Kommentit (23)
Oooh, kaunotar nojaa mieheen, seisten yhdellä alaraajalla, varvistaen, painaen koukussa olevan alaraajansa reidellä voimakkaasti miehen meisseliä, ja miehestä tuntuu kuin olisi kuristajakäärmeen syleilyssä, aivan kuin kaunotar olisi ilmassa ja kokonaan pikkuisella painollaan miehen varassa, kuin liimattuna. Tämähän tuntuu aivan tavanomaiselta jokapäiväiseltä tervehdykseltä, olipa tuttu kaunotar taikka tuiki tuntematon.
Himoksi sen tulkitsin. Silloin kerran. Sinäkö se olit.
M50
Riippuu tilanteesta kuinka tulkitsen..mut kyllä mulla tulisi erektio. T: m 26 v
Vierailija kirjoitti:
Himoksi sen tulkitsin. Silloin kerran. Sinäkö se olit.
M50
En ole siis vielä koittanut kertaakaan, ajattelin vaan että olisiko tämä toimiva taktiikka ilmaista seksuaalista kiinnostusta, vai jäisikö epäselvyyttä että mitä tässä nyt halutaan. Ei ole ihan niin yksioikoista, kun kummallakin 'complicated' suhteet menossa enkä ole varma toisen fiiliksistä mua kohtaan. Tuolla voisi koittaa kepillä jäätä?AP
Kerran halasin entistä työkaveria, tietysti sen verran tiukasti että tunsin miten tissit painui rintakehääni vasten.
Jäi hyvä muisto, huokaus, olin vähän ihastunutkin mutta hän meni muualle...
Jotkut imaisee itsensä aivan kiinni tanssiessa. Meisseli hankautuu daamin jalkaa vasten. Siitä en tiedä, kuinka tahatonta toimintaa tuo on naisilta.
Kokemusta vain tilanteesta jossa tuttu työkaveri, mies, painautuu. Suhtautumiseni jääköön salaisuudeksi.
M30
"En ole siis vielä koittanut kertaakaan, ajattelin vaan että olisiko tämä toimiva taktiikka ilmaista seksuaalista kiinnostusta, vai jäisikö epäselvyyttä että mitä tässä nyt halutaan. Ei ole ihan niin yksioikoista, kun kummallakin 'complicated' suhteet menossa enkä ole varma toisen fiiliksistä mua kohtaan. Tuolla voisi koittaa kepillä jäätä?"
Naisen pelkkä halaus, vaikka tiukkakin, ei tietenkään ilmaise hänen antautumishalukkuuttaan ollenkaan varmasti/varmuudella. Mutta, jos teet niin kuin yllä kerroin #2:ssa, ja siinä samassa painat ensin yhtä tisulia tiukasti miehen rintaa vasten, ja sen perään toista tisulia, ei hätäisesti toimien vaan hartaasti, ja koko sen ajan kiinteästi katsot antautuvasti miestä silmiin, niin viesti menee perille.
Murtuisin ja alkaisin itkemään hytkyen. Sen jälkeen raahautusin vajan taakse ja ampuisin itseäni haulikolla.
Elämä ei enää paranisi ja huippu tuli koettua jo.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut imaisee itsensä aivan kiinni tanssiessa. Meisseli hankautuu daamin jalkaa vasten. Siitä en tiedä, kuinka tahatonta toimintaa tuo on naisilta.
On meisselituntuman ottaminen aina ja ihan varmasti tarkoituksellista, kaunotar siis tunnustelee reidellään "tykkääkö" mies hänestä. Ei se välttämättä aina, etenkään alkuillasta, tarkoita että kaunotar haluaa antautua miehelle.
Onhan se tiivis halaaminen aina jossain määrin kiihottavaa.
m45
Kerran kävi niin että minulla rupesi seisomaan jutellessa tuttu naisen kanssa ja hän huomasi tämän. Hetken päästä tuttu nainen pudotti "vahingossa" puhelimen maahan ja "vahingossa" hipaisi minun etumustani... Noin vartin päästä oltiinkin jo naimassa villisti autossa.
Näin kun aina välillä tapahtuu, puristan samalla hetkellä tuon naisen persettä.
Onhan tuo viettelevää ja ihanaa, mutta miehenä en kyllä uskaltaisi välttämättä tehdä mitään ellei halaus kestäisi tavallista pitempään. Ja AP, silitä silloin vielä miehen selkää jos haluat varmistaa viestin perille menon.
Vaikka kuinka olisi vaan vaikka työkaveri niin aina se on hillitön paneminen mielessä.
En reagoisi mitenkään, paitsi kuiskaisin naiselle: "mennäänkö teille?"
Jos tapahtuisi tanssiessa niin ajattelisin että hänellä on halipula ja jatkaisimme tanssimista. Minulla on tanssiessa pari kertaa myös ennestään tuntematon nainen tehnyt noin hitaan foksin aikana. Tekee hieman vaikeaksi keskittyä tanssimiseen.
On osunut kohdalle myös se, että nainen haluaa pitää jalkaansa tanssin ajan minun jalkojeni välissä (hankalaa) ja tanssin päätökseksi saatu suudelma kaulalle.
Homma ei etenisi tuosta pidemmälle sillä olen yhden naisen mies ja varattu.
M59+
Ajattelisin että aaahhh!!!