En uskalla alkaa seurustella intiimiasioiden takia
Vessakäynnit ja pieremiset. Miten ne voi pitää salassa mieheltä?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa, että mies näkee kun syön tai hengitän. Mutta luulen, että olen löytänyt sopivan kumppaniehdokkaan. Hän pelkäa sitä, että tulisi toimeen omilla rahoillaan edes hetken.
Taitaa olla aika persu miehekseen
Miksi aloitus on saanut alapeukkuja, muttei yhtään järkevää vastausta?
Vierailija kirjoitti:
Minua pelottaa, että mies näkee kun syön tai hengitän. Mutta luulen, että olen löytänyt sopivan kumppaniehdokkaan. Hän pelkäa sitä, että tulisi toimeen omilla rahoillaan edes hetken.
💩 mun surkee exäpaska😅
Tapailun alussa on hyvä heti tehdä piereskelyasiat selväksi ja reippaasti piereskellä kumpikin toisen kuullen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla aika persu miehekseen
Taidat olla itse aikamoista parisuhdeainesta! Kun deittisi kysyy että mitä sinun päivääsi kuuluu niin sinä alat jankata persuista kun eihän sinun päiviisi kuulu mitään muuta koskaan :D
Vierailija kirjoitti:
Tapailun alussa on hyvä heti tehdä piereskelyasiat selväksi ja reippaasti piereskellä kumpikin toisen kuullen
Ensimmäinen järkevä vastaus! Lisääkin saa tulla. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💩 mun surkee exäpaska😅
Sä et voi olla mun entinen kumppani.
Hoidata tuo asia kuntoon terapiassa. Ehkä olet sen jälkeen valmis seurustelemaan. Miten teillä kotona käytiin vessassa jos sitä ei saanut kukaan huomata?
Mua taas ahdistaa nimenomaan se seurustelu. Se että oma vapaus menee. Pieremiset, seksi yms. käy hyvin mutta ahdistaa jos oma totaalinen vapaus menee.
Miehetkin käyvät vessassa ja piereskelevät. Miksi asia pitäisi salata?