Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kiinnostaako sinua ilmastonmuutos?

Vierailija
10.07.2025 |

Jos kiinnostaa, mitä teet asialle tai mitä jätät tekemättä

Jos ei, miksi ei

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, se on huijausta.

Vierailija
2/4 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Mä opin sen että mun tekemisillä tai sanoilla ei ole yhtään mitään väliä liittyen yhtään mihinkään yhteiskunnalliseen asiaan koska jos 7 miljardii (tai 5miljoonaa) muuta ihmistä on tyhmii ni miten se vaikuttaa yhtää mihinkään mitä täällä yksi ihminen huutaa. Toki me voidaan aina esittää muille jotain ja saada siitä jotain hyväksyntää, mutta mä en ole sellanen tyyppi. Kaikki miekkarit, liput FB profiileissa, ihan kaikki on turhaa ja mä uskon että aika moni muukin sen jo oikeasti tiedostaa. Oma leikkikenttä siistinä on hyvä elää mutta ei mua kiinnosta mikään "yhteinen", koska mä en ole ketään täällä paimentamassa enkä mä todellakaan seuraa musta henkisesti kehittymättömimpien ihmisten juttuja missä mennään joka asia vaikeimman kautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan elää niin hyvin kuin mahdollista. En nollapäästöillä elä, eikä sitä kukaan vaadikaan, eikä kukaan (järkevä) syytä vaikka päästösi olisivat 5 kertaa suuremmat kuin keskiverrolla suomalaisella. Tärkeintä on tutkia itseään ja mikä on itselleen tärkeää.

Laskin tuon hiilijalanjälkeni ilmastodieetin laskurilla, tällä hetkellä se on 3800, olen tähän henkilökohtaisesti oikein tyytyväinen enkä koe menettäväni juuri mitään elämässä vaikka tietoisia valintoja olenkin tehnyt päästäkseni alle 4000.

Vierailija
4/4 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen ilmastonmuutos?