Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatiosta

Vierailija
29.03.2007 |

Outo juttu tapahtunut: Lopetin viime syksynä pillereiden syönnin, kun jäin yh:ksi. Seurauksena etenkin ovulaation aikana panettaa ihan hullun lailla (muutenkin enemmän kuin piltsuja syödessä) ja niiden muutaman päivän aikana tuntuu, että saa huomiota vastakkaiselta sukupuolelta ihan älyttömästi!

Yksi ystäväni, joka on myyjänä isossa tavaratalossa kertoi myös, että hänellä oviksen aikana miehet iskevät silmää ja flirttailevat ihan eri lailla kuin normaalisti.

Onko muilla naisilla vastaavia kokemuksia? Tää on tosi kumma juttu, mutta tuntuu ihan kuin jotain seksihormonia leijuisi ympärillä näinä muutamana päivänä kuukaudessa!

*hämmästyttää, kummastuttaa*

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en juurikaan ole pillereitä syönyt, mutta tiedän varsin hyvin kyllä aina milloin on ovis. Vaikka menkat heittelisivätkin.

Pillereitä en halua enää koskaan, veivät halut melkein täysin.

Vierailija
2/3 |
01.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta ku lopettaa pillereiden syönnin. mä tunnen ovulaation kans ihan selkeesti ja tunnen olevani tosi seksikäs silloin. baarissaki on ihan eri lailla vientiä oviksen aikana. kai se on jotenki luonnon hoitama juttu lisääntymisessä, et sillon naaras lähettää viestiä vastakkaiselle sukupuolelle ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin ehkäisyrenkaan pari kuukautta sitten (olen 25 v.), ja selvästi on halut laskeneet siitä. Kivahan se on miehen siinä sitten ruiskia, kun nainen voi olla aika välinpitämätönkin koko touhun aikana! Ennen rengasta oli himot melkoiset muutama päivä ennen kuukautisia ja selvästi sen huomasi kaksilahkeisetkin. Olo oli jotenkin virittynyt ja normaaliakin viehättävämpi. Kai ihmisen luonto, tuoksut ja eleet kielii ovulaation aikana otollisesti paritteluhetkestä. Luonto on yllättävän lähellä kun vähän tunnustelee. Kauaa en rengasta jaksa käyttää, jos ei tilanne korjaannu. Seuraavaksi tulee kai vauvakuume! (mitäs muuten tekisin näillä sivuilla;)