Kautta aikojen naiset ovat hakeneet miehestä suunnannäyttäjää elämälleen
Moni nainen ihan hukassa kuin ajopuu virran vietävänä jos ei mies, vankkana kuin kallio, luo perustaa naisen elämälle ja näytä hänelle elämän suuntaa.
Kommentit (51)
Tuossa sohvalla mies viettää päivät. 🙄😐
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Exän kanssa se suunta oli kotiin ja sohvalle flegmaattisesti tekemättä mitään. Yksin olen saanut kaikenlaista valmiiksi.
Jos naisella ei ole miestä suunnannäyttäjänä, niin naisesta itsestään tulee miehekäs. Tällaisia miehekkäitä naisia meillä on Suomessa sinkkuna pilvin pimein.
😂
kautta aikojen on ollut tiedossa ap:n tyhmyys
Olisihan tuo kiva uskoa. Taitaa mennä toisinpäin. Mies on hukassa ilman naista mikäli on hetero. M51
Voi luoja mitä paskaa. Enempää.kommentointia tuo ei ansaitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Exän kanssa se suunta oli kotiin ja sohvalle flegmaattisesti tekemättä mitään. Yksin olen saanut kaikenlaista valmiiksi.
Jos naisella ei ole miestä suunnannäyttäjänä, niin naisesta itsestään tulee miehekäs. Tällaisia miehekkäitä naisia meillä on Suomessa sinkkuna pilvin pimein.
ja ovat varmasti paljon onnellisempia niin!
Kyllä ne on ne miehet, jotka kirjaimellisesti syrjäytyvät yhteiskunnasta, jos ei ole naisesta suunnannäyttäjää ja elämän tarkoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei halua olla suhteen mies, joka määrää asiat. Tällaisesta naisesta tulee katkera nalkuttaja. Nainen haluaa toteuttaa naisen luontoaan ja heittäytyä miehen vahvoille käsivarsille miehen kannateltavaksi.
Missä ne on ne miehet joilla olisi kanttia kannatella? Pelkkiä vapaamatkustajia tavannut tähän asti.
Kautta aikojen ap on suoltanut provo-soopaa palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se häiritsee vinku-inceliä, koska...?
Jos olisin jäänyt odottelemaan "miestä suunnannäyttäjäksi" olisin vieläkin synnyinkotini peräkamarissa.
Miehet ei osaa panna edes omaa elämäänsä järjestykseen ja sotkevat muidenkin elämän.
Kts. Jyväskylän inttikarkuri-murhaaja.
Tavallaan olet oikeassa. Olen aina ollut sinkku ja joutunut tekemään kaikki itse. Talo, auto, mökki jne. Jos puolet näistä hoitaisi joku muu, niin se olisi paljon. Kaikissa suhteissakin olen ollut kuormanvetäjä. Hankkinut miehelle ajokortin, auton, työpaikan jne.
Lapsi on sitonut naiset miehiin. Ja miehethän on itsekkäitä joten nainen siinä toista viulua soittelee.
Tämä on sitä nykypäivää, totuuden jälkeistä aikaa. Tietty osa miehiä kuvittelee tuon olevan totuus, mutta kannattaa lukea niin ei tarvitse luulla.
Vierailija kirjoitti:
kautta aikojen on ollut tiedossa ap:n tyhmyys
Ja koko ajan ymmärrys siitä lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Oikein, jokainen nainen haluaa vahvan miehen viemään. Valitettavasti nykyfeminismi saanut naiset puhumaan äänekkäästi toista kuin ajattelevat
Kiitos selittämisestä, setä. Saat sinä toki horista typeriä ja me saadaan nauraa sulle.
Pieni muna korreloi näköjään pienten aivojen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan olet oikeassa. Olen aina ollut sinkku ja joutunut tekemään kaikki itse. Talo, auto, mökki jne. Jos puolet näistä hoitaisi joku muu, niin se olisi paljon. Kaikissa suhteissakin olen ollut kuormanvetäjä. Hankkinut miehelle ajokortin, auton, työpaikan jne.
Minulle kyllä kävisi heittäytyä jonkun käsivarsille edes hetkeksi. Kun ei ne työt kuitenkaan lopu. Täytyy pitää silmällä, et ne miestenkin työt hoituvat.