Mitä teidän mielestä tarkoittaa kun mies säikähtää tunteitaan naista kohtaan?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtää naisten raadollisuuden ja petollisuuden ja siksi säikähtää että on erehtynyt kehittämään tunteita, tietää että jaskanen loppu kuitenkin.
nais viha näkyväksi
Se tarkoittaa, että sulla on ihan jees tussu, mutta muilta osin et täytä miehen parisuhde-kriteereitä.
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa, että sulla on ihan jees tussu, mutta muilta osin et täytä miehen parisuhde-kriteereitä.
Ehkä hyvä näin. Tämän sanoneella miehellä oli ihan no-no muna, joten hyvä että eroon pääsi. Oli muutenkin tosi ikävä tyyppi. Halusin vaan tietää mitä muut ajattelee tuosta sanonnasta.
No mies en ole vieläkään, mutta nyt on omakohtaista kokemusta tuollaisesta säikähtämisestä jota siis aiemmin pidin pelkkänä selittelynä ja sonnanjauhamisena.
Se on kuin onkin oikeasti olemassa oleva asia ja vielä sellainen mikä tulee itsellekin todella yllärinä eikä mitenkään mieluisana sellaisena.
Vähän siis samanlainen kuin se, että kiinnostus vain katoaa *puff* kun miehestä paljastuu asia joka on itselle ihan totaaliturn-off vaikka aiemmin ei sitä sellaisena ollut koskaan pitänytkään ainakaan teoriassa. Sitten kun toisesta se paljastuukin niin se on kuin saisi jäävettä saavillisen niskaansa ja se oli siinä sitten kerrasta kaikki kiinnostus ja jäljelle jää vain harmitus.
Joskus nuorena sitä ei niin välittänyt oikeastaan mistään vaan aina löytyi avarakatseisuutta ja kykyä katsella sormien läpi mutta ei enää.
Ei tunne itseään, ei osaa käsitellä tunteitaan.
No sitä että se ei ole laulun sanoin , avaa sydämmesi mulle tahdon pelkkää hyvää sulle.
En ole koskaan lähestynyt naista johon ei olisi tunteita. Ihastun aina ensin ennenkuin teen aloitteen. Olen tällainen hölmö ihastuja. En voi valita ketä tahansa naista kadulta tai baarista vaan pitää ihastua ensin 😅
M38
Vierailija kirjoitti:
Hyva tekosyy lahtea menemaan kun ei oikeasti nappaa yhtaan.
Just tätä." Sain pimpsaa useasti, mutta nyt se muikkeli luulee, että tämä on vakavaa, vaikka ei kiinnosta ollenkaan, on vain irtopimpsa ja viihdyke ja vitseilleni nauraja. Ou nou. Miten pääsen tästä tilanteesta helpoiten pois?"
Pillunanto seis sitten myös. Olet kuitenkin vastikään antanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se alkaa yleensä tiedostamattaan työntää sitä naista pois läheltää, mikä johtaa yleensä siihen että se nainen lähtee kävelee, varsinki suhteen alkumetreillä koska se nainen luulee olevansa itsestäänselvyys, vaikka oikeasti kysymys on sen miehen sisäsistä ongelmista. Nainen menee eteenpäin, mies jää kiinni kunnes oppii rakastamaan itseään. Sama pätee oikeestaan kaikissa suhteissa ja ei oo välii sukupuolella. Siel voi olla aika paljo riittämättömyyden tunnetta myös, mikä työntää kaiken hyvän pois
Tää on oikeastaan mitä viime suhteen virittelyssä tapahtui. M28
No opitko seuraavaa suhdettasi ajatellen jotain käyttäytymisestäsi ja toiminnastasi?
Enimmäkseen sen että en lähde sellaisiin ennekun pää on paremmassa jamassa, toiminta oli melko tiedostamatonta itselle. Jälkikäteen vain järkeilin asiaa miksi näin kävi ja tulin melko samaan tulokseen kuin eensimmäisenä lainatussa.
Sitä, että mies säikähtää tunteitaan naista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hyvä näin. Tämän sanoneella miehellä oli ihan no-no muna, joten hyvä että eroon pääsi. Oli muutenkin tosi ikävä tyyppi. Halusin vaan tietää mitä muut ajattelee tuosta sanonnasta.
Kuitenkin olisit jatkanut hänen kanssaa, jos hän ei olisi jättänyt sinua ensin. Eli ihan turhaa nyt katkerana jätettynä eukkona tilität tuolla tavalla.
Mulla on tuo tilanne ja kerkesin tietenkin itse rakastua jota mies sitten "säikähti" vaikka itse vakaasti piiritti.
Koitan toitottaa itselle että "sitä ei vaan kiinnosta,, eteenpäin" mutta aika toivotonta tää on. Tyhmänä odottelen että se saa tunteensa handlattua ja voidaan jatkaa siitä mihin jäätiin. (Muuten, ei ollut seksiä, meillä oli vaan hiton hauskaa ja lämmintä yhdessä).
No eipä se sitä saa aikaiseksi, turhaan odottelen.
Sinänsä tajuan kun itselle on tullut joka suhteessa semmoinen alkuahdistus, että tekis mieli karata mutta oon saanut sen aina pähkäiltyä.
Lääkkeet ,on peräpuikkojen aika määrään tässätapauksessa kymmenen vuorokaudessa pirtun kera , kuukauden kuuri ja jos ei tokene niin etsin sen Lugerin pöytälaatikostani ja 9.mm patruunat, eiköhän hulluus katoa.
"mä tiedän että me sovittiin olevamme ihan vaan kavereita. Mut yhtäkkiä tajusin että hemmetti mähän alan rakastua suhun 🥰"
Sen jälkeen jos mimmi on suostuvainen, pannaan.
Jos torjuu, voi vedota siihen että noh noh kyllä se tästä, yritän pitää tunteeni kurissa.
Kiinnostaa ehkä vähän, mutta ei tarpeeksi parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin olisit jatkanut hänen kanssaa, jos hän ei olisi jättänyt sinua ensin. Eli ihan turhaa nyt katkerana jätettynä eukkona tilität tuolla tavalla.
En mä ole katkera. Hän oli ensimmäinen kumppanini enkä siksi tiennyt paremmasta. Uudella miehelläni on aluksikin paljon isompi SE ja paremmat taidot sekä hän osaa käyttäytyä kuin aikuinen. Jos olisin jäänyt tuohon ensimmäiseen suhteeseen, olisin jäänyt paljosta paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä ole katkera. Hän oli ensimmäinen kumppanini enkä siksi tiennyt paremmasta. Uudella miehelläni on aluksikin paljon isompi SE ja paremmat taidot sekä hän osaa käyttäytyä kuin aikuinen. Jos olisin jäänyt tuohon ensimmäiseen suhteeseen, olisin jäänyt paljosta paitsi.
Tuo on katkeran jätetyn eukon vinkumista. Aikuinen ihminen ei puhu tuolla tavalla. Eikä aikuinen käytä peniksen kokoa jonain miehisen paremmuuden mittarina. Aikuinen kun tietää, että edes seksin sujuvuuden kannalta peniksen koko ei ole ratkaiseva tekijä.
No naiset poukoilee samalla taPAA ELI ÄLkääpäs valehdelko!