Ystäväni on kai kateellinen erostani ja että asun yksin.
Kummatkin on olleet pitkissä ja vaikeissa liittoissa, ollaan purettu asiaa toisillemme. Hän pahemmassa tiettyjen seikkojen takia. Tämä ei ole suinkaan ainut asia mistä olemme jutelleet.
No, oma terveyteni rupesi prakaamaan siihen malliin, että vihdoin lähdin. Väsyin toisen olemattomaan tunnesäätelyyn, alkoholiongelmiin yms. ja muutin omilleni.
En leuhkinut tai hehkuttanut, ilmoitin vaan uuden osoitteeni muun keskustelun lomassa. Ei mitään vastausta. Yhteydenpito on loppunut. Tuntuu vähän pahalta, eihän minun rauhani ole häneltä pois?
Kommentit (3)
Mistä päättelet, että ystäväsi on kateellinen? Voisiko syy siihen ettei ole ottanut yhteyttä olla sinussa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet, että ystäväsi on kateellinen? Voisiko syy siihen ettei ole ottanut yhteyttä olla sinussa?
Koska tein sen mitä hän haluaisi, muttei uskalla tehdä. Ja että ennen niin tiivis yhteydenpito loppui kuin seinään vain siihen, että sanoin et by the way, tässä on uusi osoitteeni. Ja että tämä sama henkilö on ollut minulle kateellinen jostain muusta asiasta minkä tein ja sanonut sen minulle. Tämä viimeinen saattaa toki olla leikillinen kohteliaisuuskin, mutta kuulosti että on tosissaan.
Ap
Ööööö