Onko tuolla Trivago-mainoksen miehellä ne hammaskuoret
Näyttää niin pelottavalta!! Mikä tuo trendi oikein on?
Kommentit (57)
Mun on vaikea ymmärtää, mistä nämä julkkikset on maksaneet? Kumminkin kymppitonneja on varmasti mennyt hammasremonttiin. Ja sitten ne hampaat näyttää ihan tekareilta, on luonnottoman isot, valkoiset eikä istu suuhun. Käsittääkseni se kallis hinta johtuu hammasteknikon ajasta, mutta lopputuloksesta päätellen kaikille vedetään samat kaakelit vaan suuhun.!
Mainoksen miehellä on ihan omat terveet hampaat, ei tekareita eikä laminaatteja!!!
Sama se hampaat. Ihmetyttää vain se, että asiakkaat ovat eriarvoisessa asemassa hintojen vuoksi. Eikö voi olla reilu, sama hinta kaikille. Ei kaikilla ole mahdollisuutta vertailla hintoja. Käytännössä iäkkäät ja vähävaraisemmat maksavat tuotteista enemmän, mikä ei ole oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se vanhempi harmaahapsinen mies, Hopeakettu hotellin aulassa? Juu, ne hampaat näyttää feikiltä ja muovisilta, tulee mieleen tekarit.
En ymmärrä eikö ole mahdollista tehdä luonnollisen näköisiä laminaatteja? Mun pitäisi hankkia pariin etuhampaaseen lohkeamien takia laminaatit, mutta hirvittää jos saan muovisen näköiset hevosenhampaat. Muutenkin ne maksaa tontun per hammas. Koko suu olisi päälle 20 tonttua.
Mulle kerrottiin tällä palstalla, että kymppitonnilla saa kaikkien hampaiden tilalle leukaluuhun nistutetut implantit...
Ihmiset on saitoja, kun varakkailtakin puuttuu hampaita, miksi eivät laita moottoripyörän sijaan uusia hampaita...
Pari tonnia kappale. Tarvitset vähintään 24 jos laitat ylös ja alas. En laittanut, vaan hankin proteesit. Kyse ei ollut rahasta vaan En kestä ajatusta, että leukaani porataan jotain. Ja nyt pääsin lopullisesti eroon hammaskivuista. Olen tyytyväinen . Pari tonnia maksoi
Onko tää taas Jurgen Kloppin mollaus ketju?
Laminaatteja ja tekareita yleensä tehdään alkuperäisten hampaiden muodoilla ja väreillä. Se on joku Jenkkitrendi että pitäs olla teennäinen Pepsodent hymy yyber valkoisena ja tasaisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ja ehkä Virossa tai Turkissa laitetut.
Jürgen Klopp lienee sen verran varakas, ettei tarvi persereikämaissa käydä laitattamassa.
Kloppi perseauki kun pitää jossain kusisessa mainoksessa irvistellä.
Mua naurattaa tämä trivagon mainos kun tulee mieleen "Manolito-sai-jai-jai" (Esko Salminen) mutta olenkin 70-luvun pentuja enkä mikään milleniaali jonne. Boomeri toisin sanoen jolla on rahaa matkustella. Ei tämä silleen ärsytä. Toki soitan etenkin ulkomailla suoraan hotelliin ilman äpsejä ja räpsejä ja kysyn päivän hintaa respasta, ei varmaan vedetä välistä. Jollei respa vedä..... Sama homma työmatkojen kanssa, myös työnantajan etu kun osaan puhua ja kysyä.
Miksi Kloppi on uusissa mainoksissa korvattu?
Onko tämä uusi kloppi myös joku julkimo? Itse en tunnistanut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Kloppi on uusissa mainoksissa korvattu?
Onko tämä uusi kloppi myös joku julkimo? Itse en tunnistanut.
Tekoälyn tekemä! Katsohan miten se pää puhuu ja liikkuu. Tulee mieleen se entisvanhanen Puhuva Pää joka oli tv:n yöchatissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jürgen Klopp lienee sen verran varakas, ettei tarvi persereikämaissa käydä laitattamassa.
Niin, mutta miksi kävi Turkissa laitattamaan nuo hirvitykset?
Kääk. Nyt tulee Haluatko miljonääriksi, ja siellä ne hampaat taas oli mainoksessa.
Vierailija kirjoitti:
Kääk. Nyt tulee Haluatko miljonääriksi, ja siellä ne hampaat taas oli mainoksessa.
Nyt tuli toinen mainoskatko ja nyt mainoksessa tämä tekoälyheppu. Mystistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kloppi perseauki kun pitää jossain kusisessa mainoksessa irvistellä.
Hänen omaisuutensa arvo on noin 50 miljoonaa puntaa. Kyllä sillä pari kertaa hammaslääkärillä käy, jopa Suomessa.
Kloppi nuorennettiin ja leegot pienennettiin😅
Oli kyllä hammasmainos! 😄
Älkää viitsikö jatkuvasti haukkua Jürgen Kloppia, hän on valmentajalegenda.
Samilla järkyttävä purentavirhe! Ei siihen laminaatit auta!