Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Legot tippuu yksitellen suusta...

Vierailija
09.07.2025 |

Oon jonottanut hammashoitoon neljä vuotta. Kiireellisenä päivystyksessä poistettu 3 hammasta. Mikä on laillinen hoitotakuu? Ahdistaa mennä nyt tarkastukseen, kun hampaat jo niin huonossa kunnossa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli

Vierailija
22/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se selittää ehkä pitkän jonotusajan, että olen mt-puolella avohoidossa ja minulla on diagnoosi. Ap.

Jep eli et ole itse aktiivinen, jätät aikoja saapumatta ja todellisuudentajukin on hieman hämärä?

Miten niin jätän aikoja saapumatta? Ei ole tullut aikoja. Oletpa ilkeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti se selittää ehkä pitkän jonotusajan, että olen mt-puolella avohoidossa ja minulla on diagnoosi. Ap.

Jep eli et ole itse aktiivinen, jätät aikoja saapumatta ja todellisuudentajukin on hieman hämärä?

Voin minä tämän käräjillekin viedä. Omakannasta löytyy kaikki kirjaukset. Hoitotakuu on puoli vuotta kiirettömään hoitoon.

Vierailija
24/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin tuomitsette niin esim jotkut lääkkeet kuivattaa suuta ja aiheuttaa siten reikiintymistä. 

Vierailija
25/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisipa edes arven kasvoihin, sekin ois kaunistus. Hampaat voi aina uusiksi laittaa.

Vierailija
26/26 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kuin tuomitsette niin esim jotkut lääkkeet kuivattaa suuta ja aiheuttaa siten reikiintymistä. 

Mutta hammasharjaa ei tietenkään voi suuhun laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi