Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla on kuvien suhteen epäedustavat kasvonpiirteet?

Vierailija
09.07.2025 |

Mutta näyttävät videossa tai oikeassa elämässä hyvältä?

Itse näytän edestä otetussa kuvassa leuattomalta lättänaamalta vaikka mulla on oikeasti kaunis leukalinja, korkeat poskipäät ja nätit huulet. Ilmeikkäät silmätkään ei näy pysähtyneessä kuvassa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peilissä näytän kauniilta ja miehet juoksee perässä. Kuvissa kauhea laatikkonaama. Pahinta kaikessa passikuva. 

Mulla sama juttu.

Vierailija
22/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän valokuvissa hirveältä, peilikuvassa omasta mielestäni joskus melkein nätiltä, totuus on varmaan siinä välissä eli olen tylsä tavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän todella kamalalta kuvissa, suorastaan rumalta. Muuten kehutaan ihan nätiksi. Siskoni taas on räjähtäneen näköinen luonnossa, mutta kun hänestä räpsäisee kuvan, hän näyttää kuvassa aina tosi hyvältä. 

Vierailija
24/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla. Mulla pehmeät piirteet. Olen huomannut, että kovapiirteiset näyttää monesti paremmilta kuvissa kuin livenä ja toisinpäin.

Jotkut suorastaan järkyttyneet, kun olen nyttänyt jonkun muun ottaman kuvan itsestäni. 😃😃 Että aika huono kuva sinusta. Ja aina sama juttu..

Livenä sitten kuulen olevani todella kaunis.

Noh, mieluummin näin päin, vaikka nykyään varmaan oikeastaan somea suositaan enemmn kun tosielämää 😃😃

Vierailija
25/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Oletko varma että päät kääntyvät hyvällä vai ehh.. myötähäpeän vuoksi? Minusta lihakset + kireä paita miehellä ei koskaan ole imarteleva näky. Olen nainen.

Oletpa sä ankea ja ilkeä, häpeäisit. Aina tulee näitä "olet oikeasti ruma ja ihmiset nauraa sulle"-vinkujia kun joku kehtaa kehua itseään. 

Vierailija
26/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin itseäni teininä ja nuorena kaikissa kuvissa ihan hirveän näköisinä. Kun nyt melkein viisikymppisenä katsoo niitä kuvia olin oikeasti tosi söpö ja kauniskin. Enpä ole enää. Noh, ehkä joskus 70-80 vuotiana, jos sinne saakka saa elää, katson nyt otettuja kuvia ja ajattelen että, olinpa nätti mitähän mä oikein stressasin näistä kuvista😄

Vierailija
27/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todellisuudessa kauniimpi kuin miltä näytän.

😂 Juuri näin suurin osa kokee. 

Vierailija
28/29 |
09.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän kuvissa aina tosi oudolta, jopa kuvaajan mielestä. Oikeassa elämässä näytän ihan normaalilta.

Mistä johtuu että peilikuva ja valokuva näyttää ihan erilaiselta.

Vierailija
29/29 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän todella kamalalta kuvissa, suorastaan rumalta. Muuten kehutaan ihan nätiksi. Siskoni taas on räjähtäneen näköinen luonnossa, mutta kun hänestä räpsäisee kuvan, hän näyttää kuvassa aina tosi hyvältä. 

Mullakin on tuttuja, jotka näyttävät kuvissa poikkeuksellisen upeilta, mutta todellisuudessa ovat ihan tavallisia talliaisia.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi