Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä lapselle POTKUpyörä?

29.03.2007 |

Mistä löydän lapselle potkupyörän? Www.leppakerttu.fi möi niitä ennen, mutteivät enää. Onko potkupyörästä kokemuksia? Tarkoitan nyt sellaisia polkupyörän näköisiä potkupyöriä, joissa ei vaan polkimia. Ainakin puisia olen nähnyt, mutta voi myös olla muuta materiaalia. Käsittääkseni nämä ovat Saksassa suosittuja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottakaa tavallisesta polkupyörästä polkimet pois ja laittakaa satula tarpeeksi alas... oikeita potkupyöriä ei taida olla saatavailla nyt mistään, googlellakin tuli vain rollattoreita.. :S

Vierailija
2/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.puupyora.fi/index.html

Meidän oma tilattiin saksasta, koska leppäkertusta ei enää saanut.

Paljon ei pyörällä vielä ole ehditty potkuttelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasitteko netistä Saksasta vai toitteko itse? Tuo hinta on aika suolainen...saisinko jostain edullisemmin kuin Puupyörästä? Muistelen joskus nähneeni jotain halpisversiota LikeABike-pyöristä.

Vierailija
4/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katsellut pojalle tälläistä:

www.kickbike.com

On siis Suomessakin myyntiä, mutta kun ei ole kauppaa oikein, jossa pääsisi katsastamaan vaan lähettävät kotiin, niin olisi kiva kuulla jonkun kokemuksia noista Pukyn menopeleistä (löytyy suomenkielisiltä sivuilta kaupasta osastosta muut potkulaudat.

Vierailija
5/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli osti pojalleen viime kesänä ja on ollut kovassa käytössä.

Löytyisikö kuvia taas www.panther-junior.com

Vierailija
6/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panther Juniorin Draisy-potkupyörää pääkaupunkiseudulla? Se näytti netistä katsottuna juuri oikealta.

Vierailija
7/7 |
29.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin aiemmin viikolla huuto.netissä myynnissä kaksi potkupyörää, kun etsin lasten pyöriä. Olivat nimenomaan lasten potkupyöriä ja myynnissä pääkaupunkiseudulla.

En tiedä onko kohde enää auki, mutta kannattaa sieltä katsoa, hakusana lasten potkupyörä varmaan löytää tai pelkkä potkupyörä, minun näkemässäni kohteessa otsikko oli lasten potkupyörä, eikä lähtöhinta ainakaan ollut paha.

Tämä siis vinkkinä jos käytetty kelpaa ja pääkaupunkiseutu on hakualueena :)

salminakki