Mikä elämässäsi muuttui kun aloit urheilemaan/liikkumaan enemmän?
Otsikossa kysymys mutta nyt en hae mitään "paino putosi" tai "vyötärö kapeni" tms asioita vaan enemmän henkisen puolen juttuja. Saitko enemmän energiaa päiviin?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen ihan voittajafiiliksen, se on kantanut nyt kymmenen vuotta ja kroppaa kantaa mua plus tarvittaessa aika hitosti muutakin. Ja kyllä se vaikutti ulkonäköönkin, ei aivan kaikilla 48-vuotiailla naisilla näy vatsalihakset ja kolmipäinen olkalihas.
Kuulostaa erinomaiselta! 👍
-ap
Vierailija kirjoitti:
Aikaa menee ja vituttaa.
:D :D Siinä tapauksessa vaihtaisin lajia. Elämää ei kannata käyttää vtutuksen sietämiseen. Ja jos kaikki urheilu veetuttaisi kaikesta yrittämisestä huolimatta niin sitten olisin kyllä mieluummin onnellisesti sohvaperuna.
-ap
Siis se kun kävelen salille ja käsken vierellä olevan vetäsemään mavalla kylkiin potkuja, niin nostan kädet ilmaan ja heen hooo oooi liikettä joka potkulla. Kireät vatsalihakset tuuttaa ainoastaan kireän pierun potkujen jälkeen. Sitten astelenkin säkin vierelle ja päästän napakoita paukkuja lisää niin että koko paska hytkyy rytmikkäästi ketjun varaassa.
Kun vinkkan Fontziena sparriseuraa, niin aika monet kääntää pään vaisusti sivuun ja ei ole kuulevinaankaan. Koska tän tätin Kicgboozin on ultimatefighting!
Voitan miehiäkin, koska tekniikka ja kovetus on viety loppuun asti. Tyylini on Shaolin Kempo Allstars!
Jaksan paljon paremmin, tuntuu että päivä ja kroppa lähtee kunnolla käyntiin vasta liikunnan jälkeen. Jos menen töiden jälkeen lenkille, jaksan tehdä illallakin vielä jotain. Jos en mene, koomailen koko illan.
Ei mitenkään. Painokin nousi parikymmentä kiloa. Miehet oli ystävällisempiä ja kukaan ei yrittänyt lyödä kuten ennen tai uhitella niin kuin ne naisille yleensä tekee. Katsoi vaan hauista yksikin ja totesi ettei mua kai kannata ärsyttää. Sanoin että ei kai.
Omaan henkiseen hyvinvointiin on vaikuttanut kokonaisvaltaisesti. En ole enää niin takakireä ja ajatus kulkee paremmin. Toki "sivuvaikutuksina" olen myös alkanut syömään paremmin eli oikeaa ruokaa eikä pelkkää jäätelöä, ja mieluummin menen illalla aikaisemmin nukkumaan jotta pääsen aamulla ennen töitä salille.
Kunto koheni,paino putosi. Energiaa löytyi sitten oikeanlaisesta ruokavaliosta. Ja kyllä jaksoi paremmin Kyllä herkuttelenkin.
Nyt ollaan menty alas.
Sellaisen ihan voittajafiiliksen, se on kantanut nyt kymmenen vuotta ja kroppaa kantaa mua plus tarvittaessa aika hitosti muutakin. Ja kyllä se vaikutti ulkonäköönkin, ei aivan kaikilla 48-vuotiailla naisilla näy vatsalihakset ja kolmipäinen olkalihas.