Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripuloiva suomalaisnainen poistettiin Finnairin lennolta En tiedä, korvaako kukaan

Vierailija
08.07.2025 |

Nainen kävi ennen lennon nousua koneen vessassa, minkä takia häntä alettiin epäillä sairaaksi.

Nainen kertoo, että hänen uudestaan jonottaessaan koneen vessaan, lentoemäntä tuli puhuttamaan häntä. Lentoemäntä kysyi syytä naisen vessakäynnille. Nainen kertoo vastanneensa, että hänen vatsansa on hieman sekaisin.

Nainen kertoo panneensa hieman kapuloita rattaisiin, kun häntä pyrittiin saamaan poistumaan koneesta. Hän kertoo sanoneensa, että ei lähde koneesta mihinkään, ennen kuin poliisit tulevat hakemaan. Lopulta hän kuitenkin myöntyi, koska ei halunnut pahentaa tilannetta.

Otin kimpsut ja kampsut ja venailin siinä portailla, kun linja-auto tuli hakemaan.

Kommentit (416)

Vierailija
321/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noroa on ulosteessa 12 päivää, siksi sitä on Suomessakin välillä rantavesissä, kun ihmiset menevät heti vatsataudin jälkeen uimaan ja lapset nyt tunnetusti ei pese hyvin käsiä vessakäynnin jälkeen. 

Hyi helvetti pitäisi tuomita anaalirangaistukseen tuollaisesta. 

Vierailija
322/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen jankuttaja tuo yksi oikein on? Hänellä taitaa tosiaan olla mt-sairauskin vielä kaiken muun lisäksi, eihän tuota muuten voi ymmärtää. Minä tunnen muutamia ibs sairastavia eikä heistä kyllä kukaan ole noin pimeä! Kaikilla on ihan töitäkin ja matkustelevat mutta eivät tietenkään ripulissa kuten ei kukaan muukaan matkustele!

Mikä yksi? Meitä on täällä useampi, jotka olemme nostaneet esiin ibs:n. En itse sairasta sitä, joten tässä ei ole mikään oma nautaeläin ojassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran elämässäni laksatiiveja ottaneena, en kyllä ottaisi mitään tuollaisia lentoa edeltävänä päivänä. Ei siihen 24 tunnin lisäpidättelyyn kuole. Ne suun kautta otettavathan alkaa vaikuttaakin vasta jonkun 12 tunnin jälkeen. Mä jouduin kerran reissatessa hakemaan apteekista laksatiiveja, ja 12 tuntiin sen ottamisesta ei tapahtunut tai tuntunut yhtään mitään, joten otin toisen kun paketissa kuitenkin luki että saa ottaa 2 kerralla. Jossain 16 tunnin kohdalla iski sellainen "minuutti aikaa juosta leirintäalueen huoltorakennukseen" ja se oli menoa seuraavat 10 tuntia. 

Vierailija
324/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tämä. Lapsi sairastanut noron kaksi päivää sitten ja vanhemmat vie lapsen uimaan ja ranta joudutaan sulkemaan. Näitä on taas kohta. 

Kyllä meidän Olivia jo voi uida ja käydä viemässä noron uimaveteen. 

Vierailija
325/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aika monella ihmisellä on terveydellisiä rajoitteita jonka takia ei kaikki työpaikat sovi ja saattaa joutua uudelleen kouluttautumaan työhön, jonka terveydentila sallii. Jos on terveydellinen syy niin monesti - ei aina - se on työeläkevakuutusyhtiö joka kustantaa sen uudelleen kouluttautumisen. Kaikkea ei voi tehdä ja kaikkeen työhön ei sovi, johan sen jo lapsena oppi.

Mikä eläkevakuutusyhtiö muka kustantaa uudelleen kouluttautumisen? Hah! Olen ollut työkyvytön nyt useamman vuoden eikä kukaan ole edes maininnut tuollaista, päinvastoin, työkkäri (aiemmin TE-palvelut, nykyään kaupungin työllisyyspalvelut) hyppyyttää pilipalikurssilta toiselle ja vaatii ties mitä selvityksiä. Jos menisin opiskelemaan jotakin (sekään ei tosin onnistu tämän sairauden kanssa), tekisin sen ilman mitään tukia - ellei sitten työkkäri armollisesti myönnä kahden vuoden työmarkkinatukea opisk

Se yhtiö johon viimeisin työnantaja on maksanut työeläkemaksut. 

Vierailija
326/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei ehkä paastoaminen sovi, mutta ihminen ei kuole siihen, että on päivän syömättä. Jos on niin ruikulivatsa ettei yhdestä lentomatkasta selviä muuten, niin mielestäni on järkevää paastota. Joskus on jopa pakko paastota tutkimuksia varten. Ei siinä kysytä, että sopiiko tämä sulle. Se on ikävää mutta ainakaan ei ole vatsa sekaisin. Siitä tässä puhuttiin.

Mm. diabeetikoille paastoaminen on hengenvaarallista.

Diabetes parantuu paastoamalla. 

Vierailija
327/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään väliä onko tarttuva tauti vai ibs kun henkilökunta katsonut että matkustaja ei ole lentokunnossa. 

Kyllä on. Ibs on joka päivä ja se on syrjimistä, jos ei saa lentää. Saa muutkin sairaat lentää.

IBSn lisäksi sinulla on MT ongelmia. Nekin voivat estää lentämisen.

Se, että yrittää pitää puolensa syrjintää vastaan, ei ole mikään mielenterveysongelma.

-eri

Ei, mutta se että kirjoittaa kymmeniä kommentteja täsmälleen samalla, alatyylisellä kielellä ja toivoo siinä sivussa ventovieraille mm. lapsettomuutta niin kyllä viittaa siihen mt-ongelmaan.

Itse sinä täällä aloit muita mt-ongelmista syyttämään joten kestä, jos tulee kommenttia takaisin. 

Vierailija
328/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enä jos pierettää valtavasti eikä päästetä vessaan. Pieruhan ei paikkoja saastuta.

Väärin. Haju on ainetta.

Vierailija
329/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei ehkä paastoaminen sovi, mutta ihminen ei kuole siihen, että on päivän syömättä. Jos on niin ruikulivatsa ettei yhdestä lentomatkasta selviä muuten, niin mielestäni on järkevää paastota. Joskus on jopa pakko paastota tutkimuksia varten. Ei siinä kysytä, että sopiiko tämä sulle. Se on ikävää mutta ainakaan ei ole vatsa sekaisin. Siitä tässä puhuttiin.

Mm. diabeetikoille paastoaminen on hengenvaarallista.

Diabetes parantuu paastoamalla. 

No insuliinia tarvitsevalla ainakaan parane.

Vierailija
330/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina voi paastota ennen lentoa jos on vaara että kakat tulee housuihin.

Mä ainakin pyörryn, jos muutaman päivän paastottuani yritän kävellä. Eli minulle tuo ei sopisi. (Mulla ei tosin olekaan ibs:ää.)

Vierailija
331/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diabetes on itse aiheutettu. Ja lapsi ei ole syöttöporsas. Älä tunge sille vauvalle koko ajan niitä soseita, siitä tulee pulska. 

Vierailija
332/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa kakan tulla...

Asiantuntija

Vierailija
333/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalisti poisteta. Kuulostaa krapularipulilta jos poistetaan. 

Vierailija
334/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niitä ole ollut sellaisia ripulilentoja kun tyyliin yli puolet porukasta paskoo housuihin lennolla? 

Vierailija
335/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aika monella ihmisellä on terveydellisiä rajoitteita jonka takia ei kaikki työpaikat sovi ja saattaa joutua uudelleen kouluttautumaan työhön, jonka terveydentila sallii. Jos on terveydellinen syy niin monesti - ei aina - se on työeläkevakuutusyhtiö joka kustantaa sen uudelleen kouluttautumisen. Kaikkea ei voi tehdä ja kaikkeen työhön ei sovi, johan sen jo lapsena oppi.

Mikä eläkevakuutusyhtiö muka kustantaa uudelleen kouluttautumisen? Hah! Olen ollut työkyvytön nyt useamman vuoden eikä kukaan ole edes maininnut tuollaista, päinvastoin, työkkäri (aiemmin TE-palvelut, nykyään kaupungin työllisyyspalvelut) hyppyyttää pilipalikurssilta toiselle ja vaatii ties mitä selvityksiä. Jos menisin opiskelemaan jotakin (sekään ei tosin onnistu tämän sairauden kanssa), tekisin sen ilman mitään tukia - ellei sitten työkkäri armolli

Kevalta tiedän useammankin tapauksen.

No hyvä, että jollekin on käynyt hyvin.

Vierailija
336/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole mitään väliä onko tarttuva tauti vai ibs kun henkilökunta katsonut että matkustaja ei ole lentokunnossa. 

Kyllä on. Ibs on joka päivä ja se on syrjimistä, jos ei saa lentää. Saa muutkin sairaat lentää.

IBSn lisäksi sinulla on MT ongelmia. Nekin voivat estää lentämisen.

Se, että yrittää pitää puolensa syrjintää vastaan, ei ole mikään mielenterveysongelma.

-eri

Sinun tapauksessasi on ja siksi laitamme sinut tästä lähtien lentokieltoon.

Mä en ole lentänyt kymmeneen vuoteen, kun ei ole kiinnostanut, joten eipä vaikuta mihinkään tuo kieltonne.

Vierailija
337/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä eläkevakuutusyhtiö muka kustantaa uudelleen kouluttautumisen? Hah! Olen ollut työkyvytön nyt useamman vuoden eikä kukaan ole edes maininnut tuollaista, päinvastoin, työkkäri (aiemmin TE-palvelut, nykyään kaupungin työllisyyspalvelut) hyppyyttää pilipalikurssilta toiselle ja vaatii ties mitä selvityksiä. Jos menisin opiskelemaan jotakin (sekään ei tosin onnistu tämän sairauden kanssa), tekisin sen ilman mitään tukia - ellei sitten työkkäri armolli

Se yhtiö johon viimeisin työnantaja on maksanut työeläkemaksut. 

Aivot sanoo error. Siis siivousfirma, jossa olin kaksi päivää ja lopetin, kun terveys ei kestänyt? Vai edellinen firma, jossa olin puolitoista kuukautta, josta potkivat pois, kun terveys ei kestänyt?

Vierailija
338/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei normaalisti poisteta. Kuulostaa krapularipulilta jos poistetaan. 

Tätä mietin itsekin. Delikat taisi olla päällä. 

Vierailija
339/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten Rodoksella tuota noroa on vähän väliä. Googlasin niin syksylläkin oli siellä jossian hotellisa noroa. Vastaavia uutisia ei ole muista kohteista.

OT. Se Urho Kekkosen kansallispuistokin on ollut noron riivaama jo viime vuonna. Yhä vaan jatkuu.

Onhan Balillakin balibelly. Sinne matkustaa nuoria jotka ei välitä hygieniasta, eivätkä paikallisetkaan koska jengis lappaa sinne jokatapauksessa. Paikalliset lääkärifirmat tekevät hyvää voittoa kun länsimaalaiset makaa nesteytyksessä.

Vierailija
340/416 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä oikeudella joku päättää mennä lentokoneeseen ja sairastuttaa kaikki muut matkustajat noroon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä